וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו ברצלונה: פיפ"א הענישה את ריאל ואתלטיקו מדריד בחרם העברות

שני המועדונים מבירת ספרד הורשעו במעבר על חוקי ההעברות של שחקנים מתחת לגיל 18. פיפ"א הטילה עליהם עונש לפיו הם לא יוכלו לבצע רכש בשני חלונות העברות רצופים, בקיץ ובינואר הבאים

one

פיפ"א הטילה היום (חמישי) עונש כבד על אתלטיקו וריאל מדריד: איסור להחתים שחקנים במשך שני חלונות העברות רצופים. המשמעות היא ששתיהן לא יהיו רשאיות לרכוש שחקנים כלל בעונה הבאה, 2016-17. כעת יהיה מעניין לראות אם הן ינסו להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי, בו הן עדיין רשאיות לבצע החתמות.

העונשים הוטלו על שני המועדונים מבירת ספרד בגלל עבירות על חוקי העברות של שחקנים מתחת לגיל 18 - עבירות זהות לאלו שבגינן ברצלונה הוענשה לפני למעלה משנה. האחרונה עקפה בצורה מסויימת את העונש כשהחתימה את ארדה טוראן ואלש וידאל בקיץ, אבל הם היו רשאים לשחק רק החל מינואר הנוכחי. מבחינה חוקית, אתלטיקו וריאל יוכלו לפעול בצורה דומה, אם הן ימצאו שחקנים שמוכנים לשבת תקופה ארוכה ביציע.

שני המועדונים המדרידאים גם נקנסו; אתלטיקו מדריד ב-820 אלף יורו וריאל מדריד ב-330 אלף יורו. שניהם קיבלו ארכה של 90 יום להמציא הוכחות שהם אינם אשמים. אם העונשים יישארו בעינם , יעלו לא מעט שאלות. אחת מהן נוגעת לעתידו של כריסטיאנו רונאלדו. רבים בספרד ואנגליה העריכו שהפורטוגלי יימכר בקיץ בסכום כסף גדול, אבל כעת הבלאנקוס לא יוכלו להחתים שחקן במקומו (אלא אם יעשו זאת בשבועיים הקרובים) ואולי לא יסכימו לאפשר לו לעזוב.

על פי חוקי פיפ"א, שחקנים מתחת לגיל 18 רשאים להחליף קבוצה בהעברה בינלאומית בשלושה תנאים בלבד:

1. אם הוריהם עברו לאותה מדינה מסיבות שאינן קשורות לכדורגל.

2. אם הם עברו בין מדינות בתוך האיחוד האירופי ובאותו זמן היו בגילאי 16-18.

3. אם הם מתוגררים במרחק נמוך מ-100 קילומטרים מהמיקום של קבוצתם החדשה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לעונש תהיה השפעה מכרעת גם על עתידו של רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully