וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.1: אלנני חתם בארסנל, דראגוביץ' וסלימאני ליונייטד?

המצרי של באזל הצטרף רשמית לתותחנים. האוסטרי צפוי לעלות לשדים האדומים כ-16 מיליון ליש"ט. גם האלג'יראי על הכוונת, ארקולאני בן ה-16 חתם. מנדראגורה קרוב ליובנטוס. וגם: מיטרוביץ' מצא קבוצה ושחקן 100 מיליון היורו של אתלטיקו

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מיטב הביצועים של סטפנו סנסי

העברות

* אינגולשטאדט הגרמנית רכשה מלוצרן את דריו לסקאנו תמורת 3 מיליון יורו. החלוץ הפרגוואי כבש 9 שערים ב-12 משחקים בחצי העונה הראשונה בשווייץ.

* מספר ימים בלבד לאחר שעזב את מכבי תל אביב, הקשר הסרבי, ניקולה מיטרוביץ', מצא קבוצה חדשה - שנגחאי שנצ'ין שירדה בסיום העונה לליגה השנייה בסין.

* גלאטסראיי שילמה למולדה הנורבגית 2 מיליון יורו וקיבלה בתמורה את המגן הימני מרטין לינס. הנורבגי הבינלאומי, 24, חתם באיסטנבול עד קיץ 2019.

* נאפולי השאילה לבולוניה את המגן הימני קמילו סוניגה. הקולומביאני בן ה-30 אמור לשוב לנאפולי בסוף העונה.

* אודינזה השלימה את רכישתו של הבלם הברזילאי סמיר, מפלמנגו. השחקן בן ה-21 עלה לה כ-4 מיליון יורו.

* ססואולו קנתה מצ'זנה את הקשר המבטיח סטפנו סנסי (20). הוא יישאר בקבוצה מסריה ב' כמושאל עד סוף העונה ובקיץ יצטרף לססואולו. הוא הוזכר לאחרונה כמועמד גם לפיורנטינה ויובנטוס.

* חלוץ נבחרת ברזיל הצעירה, יורי מאמוטה, עבר מגרמיו לפנאתינייקוס. היוונים שאלו אותו לעונה וחצי ויש להם אופציה בגובה 7 מיליון יורו לרכוש אותו בקיץ 2017.

* אנז'י מחצ'קאלה הרוסית התחזקה בקשר האלבני ברנרד ברישה (24). היא רכשה אותו מסקנדרבג תמורת 600 אלף יורו.

* לוקה ארקולאני האיטלקי, מגן פורלי הקטנה בן ה-16, חתם במנצ'סטר יונייטד ויצטרף מיידית לקבוצת הנוער של המועדון. יונייטד שילמה עבורו 66,000 יורו.

* קשרה המצרי של באזל, מוחמד אלנני, חתם באופן רשמי בארסנל תמורת 5 מיליון ליש"ט.

שמועות

* השם החם ביותר שמקושר היום למנצ'סטר יונייטד הוא אלכסנדר דראגוביץ'. על פי דיווחים בכמה מקומות באירופה, הבלם האוסטרי של דינמו קייב קרוב לאולד טראפורד והשדים האדומים ישלמו עליו כ-16 מיליון ליש"ט.

* אקס הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, החלוץ סמואל יבואה בן ה-29, בדרך לחתימה בקבוצה חדשה. בגאנה מדווחים שיבואה על סף חתימה בפוביאנס המקומית, לאחר ששיחק בשנתיים האחרונות בהארט אוף ליון.

* שם נוסף ודי מפתיע שהוזכר ביממה האחרונה בהקשר של מנצ'סטר יונייטד או איסלם סלימאני. החלוץ האלג'יראי של ספורטינג ליסבון הבקיע העונה 17 שערים ב-27 משחקים בכל המסגרות, 13 מהם בליגה הפורטוגלית.

* יובנטוס קרובה להשלמת רכישתו של רולאנדו מנדראגורה. הקשר בן ה-18 ששייך לגנואה, ימשיך לשחק כמושאל לפסקארה מליגת המשנה עד סוף השנה. יובה צפויה לשלם עליו 7 מיליון יורו והסכום עשוי לצוח ל-14 מיליון בשנים הבאות - בהתאם לסעיפים שונים בעסקה.

* דיווח בספרד: צ'לסי הציעה לריאל מדריד 40 מיליון ליש"ט תמורת טוני קרוס. באנגליה אומרים שגם ליברפול ומנצ'סטר יונייטד מתעניינות בקשר הגרמני.

* וולפסבורג שאיבדה את באס דוסט שנפצע לכחודשיים, שמה את עיניה על חלוץ סטוק סיטי, מאמה בירם דיוף. הסנגלי בן ה-28 כבר היה מבוקש על ידי הזאבים בקיץ 2014, אבל עבר בסופו של דבר לבריטניה סטדיום.

* אתלטיקו מדריד הציבה סעיף שחרור של 100 מיליון יורו על אנטואן גריזמן המבוקש. על פי הדיווחים, הקבוצה היחידה שעשויה לעמוד בסעיף הזה נכון לחלון ההעברות הנוכחי היא ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully