וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה טוענים: מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי פרדראג ראיקוביץ'

14.1.2016 / 9:02

במדינה מהבלקן מדווחים ששוער מכבי תל אביב צד את עיניהם של אנשי השדים האדומים דווקא במהלך התבוסה 4:0 לצ'לסי בלונדון. חלוץ הנוער לזאר ג'ורוביץ' שוחרר והוא בדרך לא.א.ק אתונה

one

על פי דיווח מעניין הבוקר (חמישי) באחד מאתרי האינטרנט בסרביה, מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ'. מהדיווח עולה שהסרבי בן ה-20 משך את תשומת ליבם את אנשי המועדון דווקא בהפסד של הצהובים לצ'לסי 4:0 בלונדון במחזור הראשון בליגת האלופות.

מנצ'סטר יונייטד מחפשת שוער צעיר שבבוא היום יוכל לתפוס את המקום בין הקורות, בעיקר לאור העובדה שדויד דה חאה מעוניין לחזור לספרד. ביומיים האחרונים הופיעו לא מעט דיווחים על כך שהשדים האדומים מתעניינים בג'אנלואיג'י דונארומה בן ה-16, אבל שמילאן תדרוש עליו כ-100 מיליון יורו.

מכבי תל אביב רכשה את ראיקוביץ' בקיץ האחרון מהכוכב האדום בלגרד. היא שילמה עליו שלושה מיליון יורו וההערכה היא שקבוצה שתרצה לקנות אותו מהצהובים תצטרך להיפרד משישה מיליון יורו לפחות. בחודשים האחרונים שמו של הסרבי הצעיר הוזכר גם כמבוקש בדינמו קייב.

סרבי ששיחק במכבי תל אביב, חלוץ הנוער לזאר ג'ורוביץ', שוחרר מהקבוצה והוא צפוי לעבור לא.א.ק אתונה. היוונים עקבו אחרי החלוץ בן ה-18 כבר כשהוא שיחק במחלקת הנוער של צ'וקאריצ'קי וניסו לרכוש אותו בקיץ, אלא שאז מכבי תל אביב הקדימה אותם.

בתקשורת הסרבית אמנם טוענים שלעזיבה של סלבישה יוקאנוביץ' היה משקל כבד ברצון של ג'ורוביץ' לעזוב בעצמו, אבל חשוב לציין שבמכבי תל אביב לא התקשו לוותר על המשך ההתקשרות איתו. במועדון ראו בחלוץ הצעיר השקעה לעתיד והיו בטוחים שיצליחו להשביח אותו ושהוא יהפוך בעתיד לשחקן חשוב בקבוצה הבוגרת. בפועל, ג'ורוביץ' הציג יכולת מאכזבת מאוד, שותף בשבעה משחקים בלבד בליגת הנוער ולא כבש.

שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ'. יוסי ציפקיס
נכנס לפנקסים? ראיקוביץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully