וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אוסטרליה: גלושקו בסיבוב השני, וינטרוב ופאר הודחו

המחבט מספר 1 של ישראל הביסה את הוזומי היפנית 1:6, 3:6, ורחוקה שני ניצחונות מכניסה להגרלה הראשית. וינטרוב הפסיד לדניאל אוואנס האמריקאי, פאר נכנעה לכריסטינה פלישקובה הצ'כית

הטניסאים הישראלים ממשיכים בניסיון כדי להכנס לטורניר הגראנד סלאם הראשון של השנה, אליפות אוסטרליה הפתוחה, שתצא לדרך בתחילת השבוע במלבורן. הבוקר (חמישי) יצא לדרך גם טורניר המוקדמות לנשים, כשהטניסאית הבכירה של ישראל, יוליה גלושקו, גברה בשתי מערכות 1:6, 3:6 על ארי הוזומי היפנית, המדורגת 190 בעולם, ועלתה לסיבוב המוקדמות השני. היא תפגוש שם את אמנדין הס הצרפתייה המדורגת 165 בעולם, שגברה על קימיקו דאטה קרום היפנית בת ה-45. הס וגלושקו מעולם לא נפגשו בעבר.

הישראלית, המדורגת 128 בעולם, החלה את המשחק טוב והוליכה 0:2 לפני שהפסקת גשם של יותר משעה עצרה את המשחק. גלושקו המשיכה מאותה הנקודה וניצחה 1:6 את המערכה הראשונה. במערכה השנייה גלושקו כבר הוליכה 1:5, לפני שהיפנית ניסתה לבצע קאמבק, חזרה ל-5:3, אך גלושקו שברה בפעם החמישית במשחק ועלתה לסיבוב המוקדמות השני.

בניגוד לגלושקו, שחר פאר נפרדה מאוסטרליה כבר בסיבוב המוקדמות הראשון אחרי הפסד 6:4, 4:6, 6:3 לכריסטינה פלישקובה הצ'כית, המדורגת שביעית במוקדמות. פאר, המדורגת 176 בעולם, ניצחה עד הבוקר את כל משחקיה נגד הצ'כית, אך הפעם הפסידה. המערכה הראשונה הייתה צמודה, כשהצ'כית שוברת פעמיים, לעומת שבירה אחת של הישראלית, ומנצחת 4:6. במצב של 2:2 במערכה השנייה השיגה פאר שבירה, עליה שמרה בצורה יפה עד לניצחון 4:6. במערכה המכרעת פתחה הצ'כית מבערים, עלתה ל-0:4, פאר לא נשברה, שברה פעם אחת וצימקה ל-4:2 ו-5:3, אלא שלא יותר מכך, והיא תשלים גרנד סלאם חמישי ברציפות בו היא לא תשתתף.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. AP
פתיחה ברגל ימין. יוליה גלושקו/AP

אמיר וינטרוב סיים גם הוא את חלקו בטורניר אחרי שנכנע 7:5, 6:7 ו-2:6 לדניאל אוואנס האמריקאי, המדורג במקום ה-185 בעולם. וינטרוב הפסיד את המערכה הראשונה אחרי שנתן פייט גדול ואף יצא ממצב קשה ומשלוש נקודות משחק של האמריקאי במערכה השנייה. וינטרוב התעלה ואף הצליח לנצח בשובר שוויון, אך התפרק במערכה השלישית והפסיד את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully