וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: כריס אוואנס חתם עד לסיום העונה

14.1.2016 / 6:34

הפורוורד האמריקאי (25, 1.98), ששוחרר מהפועל תל אביב, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הצטרף לקבוצה של אריק אלפסי. רשם 17.1 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק

one

הפורוורד האמריקאי כריס אוואנס חתם עד לסיום העונה בעירוני נהריה, כך צייץ הלילה (בין רביעי לחמישי) השחקן בחשבון הטוויטר שלו. אוואנס שוחרר לפני כחודש וחצי מהפועל תל אביב לאחר שלא הסתדר מבחינה חברתית, ולאו דווקא בשל חוסר הצלחה על הפרקט, ולאחר מכן שקלו האדומים להשיבו לארץ, כשגם הפועל אילת של עודד קטש, המאמן שהביא אותו ארצה, בחנו את האפשרות להחתימו.

אוונס בן ה-25 נכנס לתודעה לא רק בשל הדאנקים המהדהדים שלו בימי המכללות שלו כשכיכב בקנט סטייט, אלא גם בשל התקרית המוזרה בה היה מעורב במחנה הקדם דראפט בפורטסמות'. ברישומים של המכללה היה רשום השחקן בגובה 2.03, אך כשהגיע למחנה התגלה שהוא במקרה הטוב בגובה 1.98. הנתונים הללו לא הפריעו לטריקאלה היוונית להחתים אותו ואוונס עמד בציפיות עם 16.5 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה שעברה החל בליגה השנייה באיטליה, אך במהלכה עבר לסקאפאטי ורשם 21 נקודות ו-4.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. הקיץ הגיע להפועל תל אביב וב-9 משחקים רשם 17.1 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-2.1 חטיפות למשחק. משחקו הטוב ביותר היה בחוץ נגד מכבי אשדוד, כשקלע 27 נקודות.

שחקן הפועל תל אביב כריס אוואנס. ברני ארדוב
חוזר לארץ. כריס אוואנס/ברני ארדוב

עירוני נהריה של אריק אלפסי סומנה כאחת המועמדות הבולטות לרדת בסיום העונה לליגה הלאומית, אך הפתיעה את כולם עם סיבוב ראשון נהדר בו שהתה קרוב לראשות הטבלה עם שישה ניצחונות מתשעת מחזורי הפתיחה, כולל ניצחונות ביתיים גדולים על מכבי תל אביב והפועל ירושלים. בשבועות האחרונים חלה נסיגה ביכולת של הקבוצה, שאף הודחה באכזבה גדולה בשמינית גמר גביע המדינה על ידי בני הרצליה, אך דווקא במחזור האחרון שבו לנצח כשגברו בחוץ על הפועל אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully