וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבייה ז'ירו: "אני מקווה שלא נתחרט על השער הזה בסיום העונה"

ארסנל מאוכזבת אחרי ה-3:3 הדרמטי בליברפול, החלוץ דיבר על שער השוויון של ג'ו אלן בדקה ה-90: "יכולנו לעשות יותר". יורגן קלופ: "אין לנו מספיק שחקנים לכמות המשחקים הזו"

one

ארסנל וליברפול סיפקו את המשחק הגדול של העונה בפרמיירליג, כשנפרדו אמש (רביעי) ב-3:3 ענק באנפילד. ג'ו אלן השווה בדקה ה-90, הציל את המייטי רדז בשלג הליברפולי, והותיר את התותחנים מאוכזבים מאוד. בשל איבוד הנקודות אפשרה החבורה של ארסן ונגר ללסטר להיצמד אליה בפסגת הטבלה, כשלשתי המוליכות 43 נקודות.

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול. רויטרס
איזו דרמה. קלופ ופירמינו/רויטרס

"שיחקנו היטב 60 או 70 אחוז מהמשחק", אמר יורגן קלופ בסיום. "השחקנים ייצרו הזדמנויות, אבל קיבלנו שני שערים קלים מדי. בשער השלישי איבדנו את הכדור בקלות. זה כמו בטריה - אתה מתחיל היטב, ואז זה יורד ככל שהמשחק מתקדם. היתה התפוצצות שערים, אבל אחרי השריקה לסיום אי אפשר להתעלם מכך שהיו בעיות. אין לי בעיה עם כמות המשחקים, הבעייה היא שאין לנו מספיק שחקנים לכמות המשחקים הזו".

על רוברטו פירמינו אמר מאמן המייטי רדז: "חייבים לדבר עליו, שני השערים שלו היו מבריקים והוא משחק טוב מאוד כבר תקופה".

גיבור הערב של ליברפול, ג'ו אלן, אמר: "זה נחמד לעלות ולהשפיע כך על המשחק. שמרנו על גישה נכונה עד הסיום, ויצאנו עם משהו. אני בטוח שזה היה משחק מלהיב מאוד לצפייה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
התפוצצות של שערים. ז'ירו/רויטרס

מנגד, ארסן ונגר ניסה לסכם: "אני מאוד מאוכזב, אבל בסופו של דבר, אני לא יכול לבוא בטענות על המחויבות של השחקנים. ב-2:3 היינו צריכים לעשות את זה 2:4, ולא קיבלנו החלטות נכונות. ליברפול נלחמה עד הרגע האחרון. היו לנו זכרונות רעים מלפני כמה שנים, וניתן היה לראות את זה על חלק מהשחקנים".

אוליבייה ז'ירו הוסיף: "זה מאכזב, כי הובלנו 2:3, אבל היה משחק נחמד לאוהדים כי היו המון מצבים. כשאתה סופג שלושה שערים בחוץ, קשה לנצח. אני מאוכזב, אבל גילינו אופי לחזור מפיגור 1:0 ו-2:1. אני מקווה שלא נתחרט על השער הזה שספגנו בסיום העונה. היה משחק טוב, אבל יכולנו לעשות יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully