וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלט ביציע אספניול: "שאקירה של כולם", אלבארו למסי: "נמוך ורך"

ג'רארד פיקה אמנם ישב על הספסל ב-0:2 של ברצלונה, אבל ספג קללות מאוהדי היריבה, שגם תיכננו לזרוק עליו ראש של חזיר. בלם אספניול התעמת עם הפרעוש, שהשיב: "שחקן רע". אנריקה: "מרוצה שהשיטה החדשה עבדה".

one

ברצלונה טיילה אמש (רביעי) לרבע גמר הגביע עם 0:2 על אספניול ו-1:6 בסיכום שני המשחקים. ניימאר, איינסטה, בוסקטס ופיקה קיבלו מנוחה, סוארס הרצה השעייה אבל מוניר חגג עם צמד בקורנייה אל פראט. אבל הסיפור האמיתי במשחק הזה התרחש ביציעים. אוהדי אספניול סימנו את לפני המשחק את ג'רארד פיקה שבכלל ישב על הספסל והכינו לו כמה "מחוות" לא נעימות.

באספניול, כך מתברר, זעמו על בלם ברצלונה בעקבות ראיון שערך לאחר המשחק הראשון בין הצדדים בקאמפ נואו ובו הוא לגלג על אוהדי אספניול. אלו בתגובה הכינו לפני המשחק ראש של חזיר ותכננו לזרוק אותו על פיקה שכאמור ישב על הספסל ולא שיחק. אבל זו לא "המחווה" היחיד. במהלך המשחק האוהדים המקומיים הניפו שלטים בגנותו של פיקה ובאחד מהם נכתב "שאקירה היא של כולם". בעוד שלט שהניפו האוהדים הם הקניטו את מסי עם הכיתוב: "פאו, הרגל שלך מראה לנו את הדרך" כשהם מתכוונים לפאו לופס שכיסח את מסי במשחק הראשון.

שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
חגגו על המגרש. שחקני ברצלונה/GettyImages

אגב, ברדיו קטאלוניה חשפו את תמליל השיחה בין מסי לאלבארו, שהתעמתו במהלך המשחק. בלם אספניול קרא למסי "נמוך ורך" והפרעוש השיב לו: "אתה שחקן רע מאוד".

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, אמר לאחר המשחק: "אני מרוצה מהמשחק, עיביתי את מרכז השדה כי רציתי ליצור עליונות ולתת יותר אופציות מסירה ללאו מסי. התחלנו בצורה בינונית, אך השתפרנו תוך כדי".

"אהבתי איך שלאו מסי שיחק, הוא החלים מהפציעה ועדיף שהוא יקבל כמה שיותר דקות בשלב הבא. מוניר? הוא היה טוב מאוד, אני מקווה שהוא ימשיך כך כי הוא צעיר, הוא איכותי ואני שמח עבורו", אמר אנריקה.

למרות הבלאגן ביציעים, על המגרש המשחק התנהל באווירה רגילה פחות או יותר. "אני שמח שהיה משחק נורמלי, צריך להבין את ההקשר הכללי, אבל אני שמח שהמשחק היה רגוע, אולי בגלל שהם ידעו שיהיה להם קשה להפוך את התוצאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול אלבארו שחקן אספניול. GettyImages
התעמתו על הדשא. מסי ואלבארו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully