וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית גמר הגביע: מכבי חיפה - הפועל חיפה, מכבי תל אביב מול ראשל"צ

אחרי שעברו את בית"ר ירושלים לירוקים מחכה מפגש קשה נוסף גם בשמינית הגמר. הצהובים יפגשו נציגה נוספת מהליגה הלאומית, בני סכנין מול סקציה נס ציונה, מכבי פתח תקוה תארח את הפועל באר שבע והפועל כפר סבא את הפועל תל אביב. המשחקים ייערכו ב-26-27 בינואר

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה עבדה קשה מאוד כדי להגיע לשלב שמינית הגמר בגביע המדינה. הירוקים עברו בסיבוב ח' את בית"ר ירושלים, אך גם הגרלת שמינית הגמר זימנה להם מפגש לא קל, מול היריבה העירונית, הפועל חיפה, כך נקבע בהגרלה שנערכה הערב (חמישי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל. מכבי תל אביב, שעברה את הפועל ניר רמת השרון, תפגוש יריבה נוספת מהליגה הלאומית, הפועל ראשון לציון ואילו הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל כפר סבא. הפועל באר שבע תפגוש את מכבי פתח תקוה ואילו בני סכנין זכתה למפגש מול הנציגה היחידה מליגה א', סקציה נס ציונה.

תוצאות ההגרלה:
הפועל ראשון לציון - מכבי תל אביב
הפועל אשקלון - הפועל רמת גן
מ.ס אשדוד - בני יהודה
הפועל רעננה - בית"ר תל אביב/רמלה
מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע
מכבי חיפה - הפועל חיפה
הפועל כפר סבא - הפועל תל אביב
סקציה נס ציונה - בני סכנין

אסי בוזגלו אלירן סיימון הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל. יוסי ציפקיס
מספר משחקנים מעניינים כבר בשמינית. בוזגלו וסיימון/יוסי ציפקיס

"כל משחק גביע הוא מרתק ומעניין, בייחוד כשמדובר בדרבי", אמר מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. "נגיע מוכנים".

מאמן הפועל חיפה, מאיר בן מרגי, אמר מנגד: "מדובר בהגרלה קשה לשתי הקבוצות. מי שרוצה להגיע עד השלבים הסופיים חייבת לעבור בדרך משוכות גבוהות כמו מכבי חיפה וזה מה שננסה לעשות. בכל מקרה צפויה חווייה לאוהדי הכדורגל בעיר".

"מפגש פיקנטי", ציין יוסי מזרחי. "ביליתי שם הרבה זמן. זו הגרלה קשה מאוד כי קשה מאוד לשחק באשדוד, אבל יהיה קשה גם לאשדוד".

"כל הגרלה בגביע היא קשה", אמר גיא לוי. "חווינו משוכה לא פשוטה בסיבוב הקודם, אז בטח שיהיה קשה כשמדובר בקבוצה מליגת העל. יש עוד משחקי ליגה חשובים לעבור לפני כן".

יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס: "אין דבר כזה הגרלה קלה. המשחקים האלו הם מסוכנים מאוד כי הקבוצות הללו מסתגרות ומנסות לגרור אותך לקצב המשחק ולשיטת המשחק שלהן".

מאור בוזגלו צייץ: "מכבי פתח תקוה קבוצה מצוינת וצפוי לנו משחק קשה. כבר בשבת פגישה מקדימה איתם".

רן בן שמעון, מאמן מכבי פתח תקוה: "אם ארבעה בוזגלואים מבצעים הגרלה, סטטיסטית הגיוני שאחד ייפול לך. מי שבא ברוך הבא".

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס: "אין הגרלה טובה בגביע. כל יריבה במשחק נתון יכולה לנצח. נצטרך ללמוד טוב טוב את היריבה ולהגיע מוכנים מאוד בתקווה להצליח לעבור לשלב הבא, אבל עד למשחק הזה יש מטרות אחרות וקשות".

השתתפו בהכנת הידיעה: אורן קורנפלד, עמית גולדשטיין, שלמה וייס, איציק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully