וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרל היינץ רומניגה רוצה להקים ליגה של 20 הקבוצות הטובות באירופה

מנכ"ל באיירן מינכן, שמחזיק גם בתפקיד נשיא התאחדות הקבוצות האירופית (ECA), חושב שליגה ללא פיירפליי פיננסי עם הקבוצות הטובות ביותר תכניס יותר כסף מליגת האלופות: "נוכל לקיים משחקים אפילו באמריקה או באסיה"

קרל היינץ רומניגה יו"ר באיירן מינכן. Dennis Grombkowski, GettyImages
רוצה לראות ליגה שמורכבת מהקבוצות הטובות ביותר באירופה. רומיניגה/GettyImages, Dennis Grombkowski

פעם בכמה זמן עולה הרעיון הספק מעניין, ספק מוזר, לפיו תוקם 'סופר ליגה' שתכלול את הקבוצות הטובות ביותר באירופה. היום (רביעי), מנכ"ל באיירן מינכן, קרל היינץ רומיניגה, טען שהדבר בהחלט צריך להילקח בחשבון. רומיניגה, שמחזיק גם בתפקיד נשיא התאחדות הקבוצות האירופית (ECA), טוען שפיירפליי פיננסי פוגע בקבוצות, שהופכות לחזקות יותר משנה לשנה, ביחס לכל שאר הקבוצות המשתתפות בליגת האלופות.

על פי רומיניגה, הקבוצות שהוא רוצה לראות תגענה מהליגה הספרדית, האנגלית, האיטלקית והספרדית, כשקבוצות מליגות כמו הפורטוגלית והטורקית הוא לא מונה כלל בין הליגות ה''גדולות'' לטענתו. הגרמני אגב, לא היחיד שחושב כך ומקבל גיבוי גם מנשיא יובנטוס, אנדראה אניילי.

"נוכל לקיים משחקים באמריקה או באסיה", אמר רומיניגה. "נולדה כבר עילית מסוימת של קבוצות שטובות יותר משאר הקבוצות בליגת האלופות. אפשר לייצר ליגה כזאת בחסות אופ"א, או תחת ארגון פרטי". אניילי אמר בנושא: "אנחנו חייבים לממש את הפוטנציאל הקיים בפורמטים השונים בכדורגל. ליגת האלופות שווה מעל מיליארד יורו בזכויות שידור, כשה-NFL שווה שבעה מיליארד. מחקרים מראים שיש יותר אוהדי כדורגל בעולם".

אנדראה אניילי, נשיא יובנטוס. רויטרס
מגבה את רומינגה בהחלטה. אניילי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully