וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה הצרפתי: פ.ס.ז' הדיחה את ליון, אניימה העלה את ליל

האלופה ניצחה 1:2 את סגניתה ועלתה לחצי הגמר יחד עם קבוצתו של השוער הניגרי, שעצר שתי בעיטות בדו קרב הפנדלים בו ניצחה ליל 2:4 את גנגאן. טולוז עברה את מארסיי עם 1:2 בהארכה

לוקאס מורה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
הכריע עבור פריס סן ז'רמן. לוקאס מורה/רויטרס

תמונת העולות לחצי גמר גביע הליגה הצרפתי הושלמה הערב (רביעי) עם שלושה משחקים דרמטיים, בסיומם הצטרפו פריס סן ז'רמן, ליל וטולוז לבורדו שכבר עלתה אמש עם 0:2 על לוריין. בעוד האלופה סגרה עניין ב-90 דקות עם 1:2 מול סגניתה ליון, טולוז ניצחה 1:2 את מארסיי לאחר הארכה וליל עלתה בזכות וינסנט אניימה, שעצר שני פנדלים ב-2:4 על גנגאן (0:0 ב-120 דקות).

פריס סן ז'רמן - ליון 1:2

האלופה שמרה על חלום הטרבל (או אפילו הקוואדרופל) שלה בזכות עוד הופעה משובחת של אנחל די מריה, לו הספיקו 25 דקות כמחליף כדי להבטיח כרטיס לחצי הגמר. אדריאן ראביו כבש בדקה ה-18, בתום ערבובייה ברחבה שנוצרה רק אחרי שהקשר הצעיר הציל כדור מעבר לקו. קורנטן טוליסו השווה עם טיל אדיר לרשת של סלבטורה סיריגו בדקה ה-42, אבל די מריה בישל על מגש של כסף למחליף נוסף, לוקאס מורה, שהכריע בדקה ה-73. זלאטן איברהימוביץ' נח על הספסל.

וויסאם בן ידר שחקן טולוז (מימין) מול אלכסיס רומאו שחקן מארסיי. AP
לא חגג מול הקבוצה אליה הוא אמור לעבור. וויסאם בן ידר, מימין/AP

טולוז - מארסיי 1:2 (בהארכה)

העונה של מארסיי הולכת מדחי אל דחי וכל שנותר למיצ'ל זה לזכות בגביע הצרפתי. טולוז לא ניצחה את מארסיי בבית מאז פברואר 2007 והושפלה על ידי התכולים עם 6:1 בעונה שעברה, אך הפעם חגגה לעיני אוהדיה. וויסאם בן ידר כבש את השמיני שלו בחמשת המשחקים האחרונים בדקה ה-25, ולא חגג מול הקבוצה אליה הוא עשוי לעבור בקרוב. מארסיי חזרה מיד עם שער יפה של ז'ורז' קווין אנקודו והשוויון נשמר עד להארכה, כשבדקה ה-99 היה זה המחליף הדני מרטין ברייתווייט שהיתל בחאבי מאנקיו וסטפן ספראניה וכבש באלגנטיות מול יוהאן פלה.

גנגאן - ליל 0:0 (4:2 בפנדלים)

וינסנט אניימה העלה את הקבוצה של פרדריק אנטונטי לשלב הבא, כששמר על רשת נקייה ב-120 דקות והגיע לשיאו עם עצירת שתי בעיטות בדו קרב מהנקודה הלבנה. ליל לא הפסידה מאז 2 בדצמבר והעפילה לחצי גמר גביע הליגה בפעם השלישית מתוך ארבע השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully