וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "עם המאמן הקודם היו אנרגיות שליליות, שלא עזרו לנו"

קשר מכבי תל אביב עקץ את יוקאנוביץ' במסיבת העיתונאים לקראת משחק הגביע מול רמת השרון: "לא מימשנו את הפוטנציאל עד עכשיו". בוס: "אני רק שבוע פה ואי אפשר להפיל כבר עכשיו הכל על השחקנים"

דור מיכה, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מיכה הרבה יותר מרוצה עכשיו/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תנעל מחר (חמישי, 21:00) את סיבוב ח' של גביע המדינה עם משחק חוץ מול הפועל ניר רמת השרון מהליגה הלאומית. הצהובים זכו בגביע בעונה שעברה ומסע ההגנה שלהם על התואר ייצא לדרך עם משחק לא פשוט, השני של המאמן החדש פטר בוס בקבוצה.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר היום בוס: "הגביע מאוד חשוב, כי עוד נשארו לנו שתי תחרויות ואנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולזכות בכל תואר. לא דיברתי עם ג'ורדי על חשיבות הגביע, אבל אני מאמין שהוא משמעותי, כי ספורטאי תמיד שואף לנצח. אני רק שבוע פה ואני לא יכול להפיל הכל על השחקנים כבר עכשיו. עבדתי כמו שאני תמיד עובד, למדתי את המשחק מול מכבי חיפה ויש לי רעיון לגבי איך אני רוצה לשחק עם מכבי. אנסה להנחיל את זה לשחקנים. בינתיים שוחחתי איתם על זה בערך עשר דקות".

ההולנדי הוסיף: "השחקנים לא צריכים מנוחה, כי הם מאוד מאומנים, אבל אני רוצה לראות את כולם משחקים, כך שחלק שלא שיחקו מול חיפה, ישחקו הפעם. אני מנסה להכיר אותם. כל אימון הוא צ'אנס לכל שחקן ואני פתוח לכל דבר. אני עובד עם מי שמגיע לאימון וזה כולל את עדן בן בסט. אני מחבב אותו. אני מנסה להכיר את הליגה כמה שיותר מהר. אני עוד לא מכיר את הרמה של כל קבוצה ומנצל כל הזדמנות לראות אותן. היה משחק בשבת באצטדיון שלנו, בין בני יהודה להפועל תל אביב. אם יש לי בחירה בין לשבת במלון ללכת למגרש, אני הולך למגרש, אז באתי. אני אף פעם לא מודאג. אם נשחק ב-100 אחוז כוח, נוכל לנצח, אבל אם נוריד את הרמה, אנחנו יכולים להפסיד".

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עדיין לומד את הליגה. בוס/יוסי ציפקיס

דור מיכה, שלא ממש זכה לקרדיט מסלבישה יוקאנוביץ', אמר: "אני לומד לקחת הכל בפרופורציות, גם אם אני משחק וגם אם לא. ברור שאני מקווה ומאמין שהשינוי הזה יעשה לי טוב. ניסינו בשנים האחרונות ללחוץ את היריבות וכמובן שעם המאמן החדש הדרישות בקטע הזה הן יותר גבוהות ונצטרך לדעת לבצע אותן. לכל מאמן יש את השיטות והפילוסופיה שלו ואנחנו רואים כרגע מהמאמן החדש שהקצב קצת יותר גבוה והאימונים עם כדור יותר. אני צריך לתת תוצר במגרש. בישולים וגם שערים, משהו שבינתיים לא כל כך הולך".

מיכה הוסיף: "אני חושב שהשינוי בעמדת המאמן יעשה טוב לקבוצה. ראינו נגד חיפה שהאינטנסיביות והנעת הכדור היו הרבה יותר טובים. עד עכשיו לא מימשנו את הפוטנציאל שלנו ואני מקווה שמעכשיו נעשה את זה. חדר ההלבשה מצוין והאווירה טובה. עברנו הרבה מאמנים וזה לא משהו שחדש לנו. כבר הודחתי מהגביע נגד קבוצות מהלאומית, כולם יודעים מה החשיבות ובאים בשיא הרצינות. עם המאמן הקודם היו אנרגיות שליליות, שלא עזרו לשחקנים. עכשיו הן יותר טובות וזה חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully