וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא פיטרה את רודי גרסיה, ספאלטי המועמד המוביל להחליפו

הצרפתי שהוליך את הג'אלורוסי לשתי סגנויות בשתי העונות הראשונות שלו בקבוצה, סיים את תפקידו: "מודים לו על העבודה הקשה, אבל זה הזמן הנכון לשינוי". ספאלטי יחזור לאולימפיקו?

מאמן רומא, רודי גרסיה. 'Felice Calabro, AP
סוף הדרך. גרסיה/AP, 'Felice Calabro

רומא הודיעה הבוקר (רביעי) על פיטוריו של המאמן רודי גרסיה. באתר הרשמי של המועדון נכתב: "אנחנו מודיעים שרודי גרסיה ועוזריו, פרדריק בומפאר וקלוד פישו, סיימו את עבודתם במועדון בצורה מידית". נשיא המועדון, ג'ים פלוטה, אמר: "בשמי ובשם המועדון, אני רוצה להודות לרודי גרסיה על כל העבודה הקשה שהוא עשה מאז שהצטרף למועדון. נהנינו מכמה רגעים גדולים ביחד, אבל אנחנו מאמינים שזה הרגע הנכון לבצע שינוי".

הצרפתי בן ה-51 מונה למאמן רומא בקיץ 2013, אחרי חמש שנים מוצלחות למדי עם ליל, כולל דאבל בעונת 2010-11. הוא הוליך את הג'אלורוסי לשתי סגנויות רצופות ב-2014 וב-2015, ואחרי שיובנטוס איבדה כמה שחקנים מרכזיים בקיץ האחרון, ברומא ציפו שהשנה תתבצע עליית מדרגה והסקודטו יגיע לבירה.

פתיחת העונה הנוכחית הייתה לא רעה, אבל בחודשיים האחרונים רומא הידרדרה וכעת היא מדורגת במקום החמישי, שבע נקודות מהפסגה. בנוסף, למרות שגרסיה ושחקניו הצליחו להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות, הם עשו זאת בצורה מאוד לא משכנעת, עם ניצחון בודד בשלב הבתים, הפסד לבאטה בוריסוב ותבוסה 6:1 בברצלונה.

באיטליה מעריכים שמי שיחליף את גרסיה הוא לוצ'יאנו ספאלטי. האיטלקי בן ה-56 עמד על הקווים של רומא בשנים 2005-2009, לפני שעזב לטובת זניט סט. פטרסבורג. הוא זכה עם הג'אלורוסי בשני גביעים ונחשב למאמן אהוד ומוערך בתקופה שלו במועדון.

לוצ'יאנו ספאלטי מאמן זניט סנט פטרסבורג. GettyImages
בדרך חזרה. ספאלטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully