וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר זומן לבית המשפט בספרד. החשדות: הונאה ושחיתות

הרשויות בספרד זימנו את כוכב ברצלונה לחקירה ועדות בנוגע למעברו השנוי במחלוקת מסנטוס. עוד ייחקרו: הנשיא ברתומאו, הנשיא לשעבר רוסל, הוריו של ניימאר ונציגי סנטוס

one

בית המשפט בספרד זימן את ניימאר לעדות במסגרת החקירה על מעברו השנוי במחלוקת לברצלונה. התיק כולל האשמות של הונאה ושחיתות. בין השאר זומנו להעיד גם נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו והנשיא לשעבר סנדרו רוסיי על מנת לתת עדות על ההאשמות.

כמו כן ייחקרו אביו של ניימאר ואמו, וגם נציגים של החברה N&N, שמייצגת אותו (שהיא בבעלות של הוריו). כמו כן יתבקשו לתת עדות גם נציגי קבוצתו הקודמת, סנטוס הברזילאית.

כידוע, קפטן נבחרת ברזיל עבר לברצלונה ב-2013 בהעברה שגדושה באי סדרים, וחשדות שמיליוני דולרים הועלמו ולא דווחו. נטען כי ברצלונה שילמה במסגרת עסקת ניימאר עשרות מיליוני יורו מעל סכום שדווח, שהועברו לגורמים שונים בדרכים שונות.

סנטוס כבר טענה בעבר שמגיעים לה עוד 55 מיליון יורו במסגרת העסקה, ודרשה שניימאר יושעה לחצי שנה. אביו של ניימאר כבר איים בעבר שאם החקירות יימשכו, הוא יעזוב את ספרד.

על פי כתב תביעה שהגישו בעבר רשויות המס בספרד, ביחד עם תשלומי המס שתידרש ברצלונה לשלם - המחיר הכולל ששילמה בארסה עבור רכישת ניימאר הוא 94.9 מיליון אירו.
בחודש מרץ האחרון התובע בתיק, ג'וזפ פראלס, דרש להטיל עונש מאסר של שבע שנים ובנוסף קנס של 25 מיליון אירו על רוסיי.

שחקן ברצלונה, ניימאר. AP
פרשה מטרידה. ניימאר/AP
  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully