וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארון דייויס יחתום בליגת הפיתוח: "הוא מוכן לחזור ל-NBA בקרוב"

הרכז, ששיחק לאחרונה ב-NBA במאי 2012, מתכנן קאמבק מפתיע בגיל 36: "הוא משקיע מאמצים אדירים כדי להחזיר לעצמו את הביטחון". קובי נטש את הפרקט בזעם, רוז: "לא מודאג מהפציעות"

AP

כמעט שלוש שנים עברו מאז הפעם האחרונה שבארון דייויס דרך על פרקט NBA, אבל גם תקופת ההיעדרות הממושכת והגיל המתקדם לא מונע ממנו לנסות לרשום קאמבק מרגש. הרכז, בן 36 כיום, יחתום בקבוצה מליגת הפיתוח, ככל הנראה קבוצת הבת של דאלאס, טקסס לג'נדס, מתוך תקווה להוריד חלודה ולהתחיל מחדש את קריירת ה-NBA שלו. כך מדווחים היום (רביעי) ברשת Yahoo. דייויס, שנבחר פעמיים לאולסטאר וסיים פעמיים כמלך החטיפות במהלך 13 שנותיו בליגה, מעוניין לחזור לליגה בעיקר ממניעים כלכליים, מאחר שאשתו ילדה בן שני.

"הוא מתכוון לשחק קצת בדי-ליג ולבדוק תוך זמן קצר כמה קבוצות יהיו מעוניינות בו. הוא רוצה להראות שהוא עדיין מסוגל לשחק ב-NBA", אמר סוכנו, טוד רמזר. "הוא מרגיש שזה העיתוי הנכון. בארון משקיע מאמצים אדירים כדי להחזיר לעצמו את הביטחון ולחזור לכושר משחק. הוא מרגיש מוכן לקאמבק. כל שחקן רוצה לסיים את הקריירה בתנאים שלו. העונה האחרונה שלו ב-NBA לא הייתה מייצגת ביחס לקריירה שלו".

לעת עתה דייויס ייאלץ להתפשר כלכלית. חוזה המקסימום בליגת הפיתוח עומד על כ-25 אלף דולר, סכום זעום לעומת 147 מיליון הדולר שגלגל לאורך הקריירה בשארלוט, ניו אורלינס, גולדן סטייט, ל.א קליפרס, קליבלנד והניקס, קבוצתו האחרונה, אותה עזב אחרי שנפצע בברך והחמיץ עונה שלמה.

בארון דייויס, ניו יורק ניקס. Chris Chambers, GettyImages
בדרך לקאמבק מרגש. דייויס/GettyImages, Chris Chambers

* קובי בריאנט נטש את הפרקט בניצחון 91:95 של הלייקרס על ניו אורלינס בשל כאבים בגיד אכילס. הממבה הספיק לשחק 16 דקות ולקלוע 7 נקודות לפני שעזב את האולם בזעם מבלי לדבר עם העיתונאים. "אני לא יודע כמה זמן זה יימשך, אבל ברור שזה משהו שצריך להדאיג אותנו", אמר מאמן הלייקרס ביירון סקוט, שהוסיף כי בריאנט עלול להחמיץ את המשחק מול גולדן סטייט, שאמור להיות משחקו האחרון באוקלנד. סקוט התייחס גם לאפשרות שיפחית בדקות של בריאנט עם שובו לפעילות. "אשקול את זה מחדש, אבל בסופו של דבר זה קשור למה שהוא מרגיש", אמר.

* גם כרמלו אנתוני ספג פציעה מדאיגה במהלך הלילה. כוכב הניקס נפגע בקרסול בניצחון 114:120 מול בוסטון אחרי היתקלות עם השופט סטיב אנדרסון. "לא היו לי די כוחות לחזור לשחק אחרי הפציעה", אמר אנתוני בסיום. המאמן דרק פישר טען כי הפציעה של מלו לא חמורה, אך הוסיף כי הוא עלול להחמיץ את המשחק הבא מול ברוקלין.

* ונסיים עם עוד פצוע סדרתי, דרק רוז, שנפגע בהפסד למילווקי. "אני לא מודאג, אני צריך להתנהל בחכמה. באתי לעונה הזו במטרה לשחק כמה שיותר ולראות עד לאן אני יכול למשוך את הגוף שלי".

עוד באותו נושא

הספרס שייטו, שיא עונתי לטוני פארקר, כרמלו נפצע בניצחון הניקס

לכתבה המלאה
כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס, מול ג'יי קראודר, בוסטון סלטיקס. AP
פציעה מטרידה. אנתוני הלילה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully