וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.1: נוליטו ולירוי סאנה בדרך לברצלונה

בארסה מקדימה את ארסנל בקרב על כוכב סלטה ועל פי דיווחים, תרכוש, משאלקה את ילד הפלא תמורת 37 מיליון יורו, לאחר שהוא סיכם לשש שנים. מאמן צ'ילה חורחה סמפאולי מתקרב לצ'לסי

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: איבן שאפוניץ' שעבר לבנפיקה

העברות

* ג'ואל מאטיפ סיכם עקרונית בליברפול. אם לא תהיינה תקלות אחרונות, הוא יחתום בשורותיה ויצטרף אליה בתום העונה אחרי שיסיים את חוזהו בשאלקה. לידיעה המלאה

* סנט אטיין רכשה מהראקלס אלמלו את שחקן הכנף המצוין שלה, אוסמה טנאנה. ההולנדי-מרוקאי בן ה-21, כבש העונה 7 שערים בליגה ההולנדית ועלה לצרפתים סכום שמוערך ב-1.5 מיליון יורו.

* בנפיקה רכשה מפרטיזן בלגרד את החלוץ בן ה-18 איבן שאפוניץ'. הוא עלה לקבוצה מליסבון 1.5 מיליון יורו וחתם במדיה עד קיץ 2021.

* גנק הבלגית רכשה מפנאתינייקוס את הקשר-חלוץ ניקוס קארליס תמורת כ-3 מיליון יורו. היווני בן ה-23 שכבש 8 שערים בחצי העונה הראשונה ביוון, חתם בגנק לשלוש שנים וחצי.

* פאבלו בטאלה הארגנטינאי חזר לבורסאספור אחרי שנתיים בגואון הסינית. הקשר ההתקפי שיחק בקבוצה הטורקית במשך ארבע שנים וחצי ונמכר לגואון בפברואר 2014 תמורת 3.5 מיליון יורו.

* גילרמה הברזילאי חזר למולדתו אחרי חצי עונה לא מוצלחת באנטליאספור. הטורקים מכרו אותו לקורינתיאנס תמורת 1.3 מיליון יורו והחלוץ ינסה לחזור למסלול אחרי שכבש שער בודד ב-12 משחקים בטורקיה.

* ולאד מוראר שחתם בקיץ בבית"ר ירושלים ושוחרר ממנה זמן קצר לאחר מכן, מצא בית חדש: ראפיד בוקרשט. הרומני בן ה-22 חתם לשנתיים.

שחקן פנאתינייקוס, ניקוס קארליס. GettyImages
עבר להפציץ בבלגיה. קארליס/GettyImages

שמועות

* נוליטו עשוי להשלים את מעברו לברצלונה כבר היום. בספרד טוענים כי ברצלונה במשא ומתן עם סלטה ויגו על השאלתו של הקשר/חלוץ, ושאחרי שלואיס אנריקה הצהיר שהוא מעוניין בשחקן (אותו אימן בברצלונה ב' ובסלטה), היא תנצח את ארסנל בקרב על הספרדי המבוקש. סנדרו רמירס או מוניר אל חדאדי עשויים לעשות את הדרך ההפוכה.

* הל'אקיפ טוען שברצלונה הפעילה את סעיף השחרור של לירוי סאנה הצעיר ותשלם תמורתו לשאלקה 37 מיליון יורו, לאחר שהשחקן הגיע לסיכום על חוזה לשש שנים באלופת אירופה.

* "אס" הספרדי טוען: "תהיה מלחמה בין ריאל מדריד לברצלונה על פול פוגבה". כידוע, בארסה חיזרה אחרי הקשר תקופה ארוכה, פוגבה הכריז ש"זה יהיה חלום עבורי לשחק לצד מסי", אבל יובנטוס דרשה 100 מיליון יורו. כעת נטען כי מאמן ריאל מדריד זינאדין זידאן העביר מסר לבו ארצו פוגבה שהוא רוצה אותו בתור "ההחתמה הראשונה הגדולה שלו" במדריד. ברצלונה לא צפויה לוותר.

* בצ'ילה טוענים: מאמן הנבחרת המקומית חורחה סמפאולי יודיע היום על התפטרותו מאימון ה"לה רוחה". אתמול, כזכור, דווח בספרד כי סמפאולי יחתום בצ'לסי ויאמן את הקבוצה בעונה הבאה, ואף ביקש מרומן אברמוביץ' לרכוש את אלכסיס סאנצ'ס. סמפאולי חתם לא מזמן לארבע שנים נוספות בנבחרת, אבל מאז פרצה שערורייה בהתאחדות והיו"ר התפטר עקב חשדות לשחיתות.

* באנגליה מדווחים: צ'לסי בוחנת את האפשרות לצרף את סאידו ברהינו, חלוץ ווסט ברומיץ', ותנסה להקדים את טוטנהאם במירוץ אחריו. "סאן" מדווח כי הבלוז יציעו לברניסלב איבנוביץ' בן ה-31 הארכת חוזה בשנה אחת. "טיימס" טוען כי אברמוביץ' רוצה את ג'יימי ורדי, חלוצה הלוהט של לסטר, במקום דייגו קוסטה.

* דיווח באנגליה: מנצ'סטר יונייטד כבר מתכוננת לאפשרות שדויד דה חאה יעזוב בקיץ, ושוקלת לרכוש את השוער הצעיר של מילאן, ג'יאנלואיג'י דונארומה בן ה-16, ותציע עבורו 40 מיליון יורו. סוכנו מינו ראיולה כבר הצהיר שמחירו הוא 170 מיליון יורו.

* עוד שמועות יונייטד: "דיילי סטאר" מדווח שהקשר הפורטוגלי של ולנסיה אנדרה גומס בן ה-22 מועמד, אחרי שמועמדותו של סול ניגז מאתלטיקו מדריד נפלה על ידי הספרדים.

* דיווח באיטליה: מילאן עומדת לבצע רכישה משמעותית. על הפרק: מרואן פלאיני (מנ' יונייטד), אקסל ויטסל (זניט) ואבר באנגה (סביליה). ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים כי ויקסל הוא האפשרות המועדפת. לואיס אדריאנו, מנגד, שהגיע משחטאר ביולי תמורת 8 מיליון יורו, במשא ומתן על עזיבת מילאן.

לירוי זאנה, שחקן שאלקה. Alexander Hassenstein, GettyImages
בדרך לקאמפ נואו? סאנה/GettyImages, Alexander Hassenstein

* בשיקטאש הטורקית מנסה להחתים את שוער ארסנל דייויד אוספינה.

* "אינדפנדנט" טוען כי ליברפול מעודדת מהעובדה שיובנטוס ירדה מהאפשרות לצרף את קשר דורטמונד אילקאי גונדואן, והקבוצה של קלופ נותרה המועמדת הבכירה.

* אייאקס מעוניינת בקרלוס סאלסדו, 22, בלם גואדלחארה המקסיקנית, אבל ייתכן שתפסחד אותו למונאקו, שעויה להציע עבורו יותר.

וגם:

* סוכנו של קווין דה בראונה חושף: "הוא כבר הסכים לעבור לבאיירן מינכן לפני שמנצ'סטר סיטי רכשה אותו. באיירן הסכימה לשלם 50 מיליון יורו, אבל לא יותר".

* מנכ"ל באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה הודה שהקבוצה מעוניינת לרכוש את גונסלו היגואין, אבל "אני בספק אם ידידי אורליו דה לורנטיס (נשיא הקבוצה) ימכור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully