וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: לה קורוניה הודחה עם 3:0 למיראנדס, סביליה ניצחה בדרבי

הקבוצה של ויקטור סאנצ'ס הובכה ועפה מהמפעל עם 4:1 בסיכום שני המשחקים. פרובנסיו כבש צמד, פראטס הוסיף. סביליה הביסה 0:4 את בטיס וסגרה 0:6 בצמד המפגשים. רייס, ראמי, גמיירו וקאקוטה חגגו

one

בווידאו: לה קורוניה מובסת 5:0 על ידי ריאל מדריד

שתי העולות הראשונות לרבע הגמר הגביע הספרדי נקבעו הערב (שלישי) כשהפתעה ענקית נרשמה כשלה קורוניה הודחה לאחר שהפסידה 3:0 למיראנדס מהליגה השנייה. לאחר ה-1:1 מהמשחק הראשון, הקבוצה של ויקטור סאנצ'ס התרסקה בביתה ורשמה מבוכה ענקית. סביליה רשמה 0:4 בדרבי על בטיס, השלימה ניצחון כפול ו-0:6 בשני המפגשים ועלתה לסיבוב הבא.

לה קורוניה - מיראנדס 3:0 (4:1)

הקבוצה מהליגה השנייה רשמה הפתעה ענקית אחרי ה-1:1 מהמשחק הראשון. דני פרובנסיו כבש צמד (41 ו-71) ואבדון פראטס כבש בתווך (55) כדי להדיח את הקבוצה החלשה של ויקטור סאנצ'ס מהמפעל. לה קורוניה לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים שלה ותנסה להתאושש מול סוסיאדד במשחק הקרוב שלה.

סביליה - בטיס 0:4 (0:6)

הקבוצה של אונאי אמרי השלימה ניצחון כפול על היריבה העירונית, שלא נתנה פייט באף שלב. חוסה אנטוניו רייס (4), אדיל ראמי (35), קווין גמיירו (73) וגאל קאקוטה (89) חגגו ברמון סאנצ'ס פיחואן ושלחו את בטיס מושפלת הביתה.

במשחק נוסף בגביע הליגה הצרפתי, ניצחה בורדו 0:2 את לוריין. ירוסלב פלאשיל (44) ופלורן שאיינו (56, עצמי) כבשו את השערים במשחק.

– פרננדו יורנטה שחקן סביליה. GettyImages
בשלב הבא. יורנטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully