וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט רוצה לראות את לאב באולסטאר: "אין פה שאלה בכלל"

מקומו של פורוורד קליבלנד במשחק המסורתי שייערך עוד חודש לא מובטח, אך מאמנו, שצפוי להדריך את נבחרת המזרח, מפרגן. מוזגוב: "תשאלו את בלאט למה יצאתי מהחמישייה. אין שום דבר חיובי בזה"

קווין לאב קליבלנד קאבלירס. AP
ראוי או לא ראוי? לאב/AP

משחק האולסטאר יערך בחודש הבא בטורונטו, ומלבד לברון ג'יימס, עדיין לא ברור כמה נציגים יהיו לקליבלנד במאורע המסורתי. נכון לשבוע שעבר, קיירי אירווינג קיבל את כמות הקולות השנייה בגודלה מבין הגארדים במזרח (271 אלף), כשהתחרות העיקרית שלו על מקום בחמישייה מגיעה מקייל לאורי שדולק בעקבותיו (242 אלף). גם ג'ימי באטלר (220 אלף) וג'ון וול (207 אלף) עוד לא אמרו את המילה האחרונה.

נציג נוסף של הקאבלירס שככל הנראה ייקח חלק במשחק הוא דיוויד בלאט. מאמני הקבוצות עם המאזן הטוב ביותר עד סוף שבוע האולסטאר הם אלה שיעמדו על הקווים, וכרגע עושה רושם שלהוציא רצף הפסדים חריג של הקאבס, המאמן הישראלי יעשה היסטוריה וידריך את נבחרת המזרח.

היום (שלישי) ניסה בלאט לשפר את הסיכויים של קווין לאב להיבחר למשחק. לעת עתה הפאוור פורוורד רחוק מאוד ממקום בחמישייה, שכן לברון ג'יימס, פול ג'ורג', אנדרה דראמונד, כרמלו אנתוני, פאו גאסול וכריס בוש מקדימים אותו בקרב שחקני הקו הקדמי במזרח. את המחליפים יבחרו מאמני הליגה, ואם זה תלוי בבלאט, לאב ראוי להיות בטורונטו.

"אני פשוט חושב שהוא שיחק ברמה של אולסטאר מאז תחילת השנה", אמר המאמן. "יש לו ממוצע של דאבל-דאבל מיום פתיחת העונה, והוא משחק עבורנו בשני צידי המגרש. כפי שאני רואה את זה, אין פה בכלל שאלה. הקבוצה שלו ראשונה במזרח, וגם זה מאוד חשוב".

לאב עצמו התייחס לסיכוייו: "אם נצליח לשמור על המקום הראשון במזרח, אני חושב שיש סיכוי שנקבל שלושה נציגים, אבל כרגע זה לא מטריד אותי. אני פשוט שמח שאני קצת יותר בקצב, ורוצה להמשיך לשחק טוב יותר".

גם לברון נדרש לנושא לקראת סוף דצמבר, אחרי ניצחון גדול על ממפיס בו לאב הצטיין: "אמרתי לכם שקווין הולך להיות דמות המפתח שלנו העונה. תהיה לו עונה אדירה, והוא יחזור להיות אולסטאר".

דייויד בלאט, קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. AP
ישתפו פעולה גם בחודש הבא בטורונטו? בלאט ולאב/AP

שחקן פנים נוסף של קליבלנד שסימני השאלה סביבו הולכים ומתרבים הוא טימופיי מוזגוב. הסנטר הרוסי, שנמנה על השחקנים החביבים על בלאט, יצא לאחרונה מהחמישייה והוחלף על ידי טריסטן תומפסון. מאז, הקאבס ניצחו שישה משחקים ברציפות. היום העניק הסנטר ראיון ל'ספורט' אקספרס' הרוסי בו התייחס למעמדו החדש בקבוצה. "תשאלו את בלאט מה קרה, הוא זה שקיבל את ההחלטה. אני רק מנסה להתרגל לזה", אמר. "אני ובלאט דיברנו משהו כמו 30 שניות, אבל מה שנאמר בשיחה יישאר ביני לבין דיוויד. הוא חושב שהשינוי הזה עושה טוב לקבוצה, ואני בסדר עם זה. הוא קיבל החלטה ויש לו אחריות כמאמן. עכשיו התפקיד שלי הוא להוכיח את עצמי".

מוזגוב הוסיף: "לא חושב שיש שום דבר חיובי בסיטואציה הזאת עבורי, לעלות מהספסל לא באמת עוזר לי במשהו. הדבר היחיד שאפשר לעשות זה לעבוד עוד יותר קשה".

על השמועות שיעבור בטרייד: "אני מנסה לעשות את העבודה שלי מבלי לחשוב מה אנשים אומרים. אני מנסה להסיח את דעתי כמה שיותר מהדיווחים האלה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן קליבלנד קאבלירס טימופיי מוזגוב. AP
מתקשה להתרגל למצב החדש. מוזגוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully