וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: סונדיאטה גיינס חתם עד תום העונה

12.1.2016 / 17:45

הגארד האמריקאי (29, 1.85), ששיחק בעונה שעברה באבלינו האיטלקית, יחזק את הסגל של עופר ברקוביץ' ככל הנראה במקומו של קמרון ג'ונס. שיחק 113 משחקים ב-NBA

one

עירוני נס ציונה סיכמה היום (שלישי) את תנאיו של הרכז האמריקאי סונדיאטה גיינס עד לסיום העונה. גיינס הגיע לסיכום לפני כשבוע וחצי עם וארזה האיטלקית, אך בסופו של דבר לא הצטרף לקבוצה. בשלב הזה נכנסה הקבוצה של עופר ברקוביץ' לתמונה, והפעילה לחצים כבדים על השחקן להגיע לישראל, עד שבסופו של דבר השתכנע ויצטרף כבר בימים הקרובים. גיינס צפוי להחליף בסגל את קמרון ג'ונס המאכזב, שמועמד לשחרור מזה תקופה ארוכה.

גיינס (29, 1.85) הוא בוגר אוניברסיטית ג'ורג'יה משנת 2008, שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בקאנטו האיטלקית בה שיחק בעונת 2008/9. בקיץ 2009 חתם באיידהו מליגת הפיתוח, ובינואר 2010 זכה לחוזה בן 10 ימים ביוטה ג'אז, והפך לסיפור הצלחה גדול בארצות הברית כשקלע כבר כעבור שבוע כשקלע סל ניצחון על לברון ג'יימס וקליבלנד, במה שהיה השלשה הראשונה שלו ב-NBA. ההצלחה המיידית שלו זיכתה אותו בחוזה עד לסיום העונה במדי הג'אז והוא שיחק בסך הכל 32 משחקים במדי הקבוצה. את העונה שלאחר מכן הוא פתח במינסוטה, אך לאחר 8 משחקים שוחרר. בהמשך קיבל חוזים ל-10 ימים בטורונטו ובניו ג'רזי, שם הפך להצלחה די גדולה.

שחקן אינדיאנה פייסרס סונדיאטה גיינס. John Raoux, AP
בקרוב בישראל. גיינס/AP, John Raoux

אחרי השביתה ב-NBA חזר גיינס לעונה האחרונה שלו ב-NBA כשקיבל חוזה לעונה מלאה במדי הנטס ומתוך 57 משחקים בהם שותף פחת 12 פעמים בחמישייה. בסך הכל שיחק 113 משחקים בליגה הטובה בעולם ורשם 4.5 נקודות למשחק.

הקריירה של גיינס המשיכה בקיץ 2012 כשחתם בפוג'יאן הסינית, ובעונה שלאחר מכן כמעט הגיע להפועל תל אביב של ארז אדלשטיין, אך לבסוף חתם בבשיקטאש הטורקית, שם שיחק חודשיים בלבד. גיינס חזר לארצות הברית ושיחק מאמצע עונת 2013/14 בליגת הפיתוח. בעונה שעברה פרח באבלינו האיטלקית כשרשם 11.3 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק. את העונה הנוכחית פתח ברינו מליגת הפיתוח, אך שוחרר אחרי ארבעה משחקים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully