וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר גביע המדינה: מכבי תל אביב - נס ציונה, ראשל"צ - אשדוד

הצהובים, שכמעט הודחו מול מכבי חיפה ברבע הגמר, הוגרלו מול הקבוצה של עופר ברקוביץ'. החבורה של שרון דרוקר תתמודד מול הקבוצה של צביקה שרף. המשחקים ייערכו ב-15 בפברואר ביד אליהו

משחקי חצי גמר גביע המדינה לגברים ונשים נקבעו היום (שלישי) בתום הגרלה שנערכה במשרדי האיגוד בתל אביב. מכבי תל אביב תתמודד מול עירוני נס ציונה, בעוד מכבי ראשון לציון תאבק על הכרטיס לגמר מול מכבי אשדוד. בנשים אליצור חולון תפגוש את מכבי רמת חן ומכבי אשדוד תפגוש את בנות הרצליה. המשחקים ייערכו ב-15 בפברואר ביד אליהו.

שמעון אמסלם במהלך הגרלת חצי גמר גביע המדינה בכדורסל. ראובן קסטרו
אתגר רציני. שמעון אמסלם מגריל/ראובן קסטרו

מכבי תל אביב ועירוני נס ציונה מעולם לא נפגשו בגביע המדינה, והפעם היחידה שנפגשו בשלבים מכריעים הייתה ברבע גמר הפלייאוף בעונה שעברה כשהצהובים ניצחו 0:3 את הכתומים. לנס ציונה ניצחון יחיד על מחזיקת ששת הגביעים האחרונים של מדינת ישראל, והוא הושג במשחק הראשון בין הקבוצות, בעונת 2013/14. מאז ניצחה מכבי תל אביב בשמונת המשחקים האחרונים בין המועדונים, כולל 74:89 העונה ביד אליהו. שתי הקבוצות תפגשנה בעוד כשבוע וחצי בפעם השנייה בנס ציונה.

מכבי ראשון לציון ומכבי אשדוד מעולם לא נפגשו בשלבים הגבוהים של גביע המדינה, ובפעם היחידה שכן נפגשו, בעונת 2008/9 בסיבוב ב', גברו הכתומים על אשדוד מהלאומית 89:109. שתי הקבוצות נפגשו בעבר בחצי גמר הפיינל פור, בעונת 2011/12, כשהקבוצה מעיר הנמל מנצחת 68:75. העונה נפגשו שתי הקבוצות במסגרת הליגה פעם אחת, כשהשחקנים של שרון דרוקר מנצחים בתום משחק מצוין 75:77. שתי הקבוצות יפגשו בפעם השנייה בשבוע שלאחר משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה.

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. ברני ארדוב
פוגש עוד קבוצה לשעבר. שרף כמאמן ראשון לציון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully