וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: ראשון לציון מארחת את קאטיה יוהנסו הפינית

12.1.2016 / 15:28

הכתומים ינסו להמשיך את העונה האירופית המצוינת שלהם כשיפגשו את הקבוצה של טמו ראניקו ולאמיין ווילסון. כריס רייט: "יש לנו הזדמנות לעלות ליתרון בבית"

one

מכבי ראשון לציון תמשיך מחר (רביעי) ברצף המשחקים הקשה שלה כשתארח בביתה את קטאיה יוהנסו הפינית במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים השני של היורופקאפ (20:55, שידור ישיר בספורט 5+). הקבוצה של שרון דרוקר מגיעה למשחק לאחר שהפסידה אמש בליגה להפועל חולון, דווקא אחרי שני ניצחונות גדולים, על וילרבאן במסגרת היורופקאפ, ועל בני הרצליה ברבע גמר הגביע.

ניצחון של הכתומים על הקבוצה הפינית יקרב אותם מאוד אל עלייה אפשרית לשלב שמינית הגמר של המפעל השלישי בחשיבותו ביבשת. בשורות הקבוצה מתאמן בימים האחרונים הגארד האמריקאי ריקי האריס, חברו הקרוב של קווין פאלמר, והוא עשוי לחתום לחודש ולשחק רק במסגרת האירופית, אם יגיעו הצדדים לסיכום כלכלי.

טוני יאנגר שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
המומנטום יימשך? יאנגר/ברני ארדוב

"אנחנו צריכים להגיע הכי מוכנים שאנחנו יכולים, לכל משחק", אמר לקראת המשחק כריס רייט, שרשם נגד חולון את שיא הקריירה שלו בליגת העל עם 21 נקודות, "כל הקבוצות בבית במאזן דומה והקלפים נטרפים מחדש, יש לנו הזדמנות לעלות ליתרון בבית וננסה לנצל אותו ולצאת עם ניצחון".

קטאיה יוהנסו סיימה במקום השני בבית המוקדם במפעל שכלל את רילסקי ספורטיסט, קומרנו ומינסק. את שלב הבתים השני היא פתחה עם הפסד 95:79 בצרפת לוילבראן ובשבוע שעבר ניצחה את נובו מסטו, שגברה על ראשון לציון, 82:89. את הקבוצה הפינית מאמן יוקה טויאלה, והכוכב הגדול שלה הוא טמו ראניקו (35), אחד מגדולי שחקני פינלנד בכל הזמנים, שרושם בממוצע 16 נקודות ו-10.6 אסיסטים, הכי הרבה ביורופקאפ. מלבד ראניקו מרבית השחקנים המשמעותיים קל קאטיה הם זרים - הפורוורד לאמיין ווילסון ששיחק בעונה שעברה בנס ציונה, הגארד המצטיין טרוויס סימפסון, הסנטר קארסון דסרוסייר והפורוורד הקנדי תומאס סקראב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully