וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ארנט מולטרי סיכם עקרונית בקבוצה

12.1.2016 / 14:46

הסנטר האמריקאי (25, 2.08), שנבחר 27 בדראפט 2012, שיחק 59 משחקים במדי הסיקסרס, ולא שיחק באופן פעיל מזה שנה, צפוי לחתום בקבוצה של דן שמיר ולהחליף את ג'רמיס סמית' שנפצע

one

הפועל חולון סיכמה היום (שלישי) את תנאיו של הסנטר האמריקאי ארנט מולטרי, והוא צפוי לחתום בקבוצה של דן שמיר ולעמוד לרשות המאמן כבר למשחק הליגה הקרוב נגד עירוני נס ציונה. בקבוצה חיפשו מזה זמן רב שחקן פנים במקומו של ג'רמיס סמית' ששבר את ידו וסיים את דרכו במועדון, כשהמועמד המוביל היה או די אנוסיקה, שבחר לא להצטרף לסגולים. בימים האחרונים הוצע מולטרי, שלא שיחק באופן פעיל מאז ינואר בשנה שעברה, ובחולון התלבטו עד שקיבלו את ההחלטה לקחת את הצ'אנס ולצרפו.

מולטרי (25, 2.08), יליד קווינס, ניו יורק, שיחק שנתיים מצוינות במכללת טקסס אל פאסו לפני שישב שנה אחת בחוץ והצטרף למיסיסיפי סטייט בה רשם בעונת 2011/12 16.4 נקודות ו-10.5 ריבאונדים למשחק. היכולת המצוינת סידרה לו להיבחר בסיבוב הראשון של דראפט 2012, כשמיאמי בחרה בו במקום ה-27, ושלחה אותו בטרייד לפילדלפיה.

ארנט מולטרי במדי פילדלפיה סיקסרס. AP
ישחק כבר מול נס ציונה? ארנט מולטרי/AP

את רוב עונת 2012/13 העביר כשחקן ספסל בפילדלפיה כשהוא רושם 3.7 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-47 משחקים. אחרי שלא הרשים בתחילת עונת 2013/14, נשלח לתקופה קצרה בליגת הפיתוח, אך הוחזר לסיקסרס במהלך פברואר ואף פתח בחמישייה נגד דאלאס. במרץ נשלח שוב לליגת הפיתוח ואז הושעה לחמישה משחקים מה-NBA בגלל עבירות סמים. בסך הכל שיחק 12 משחקים בעונתו השנייה ב-NBA.

בתחילת העונה שעברה נשלח מולטרי בטרייד לניו יורק תמורת טרוויס אאוטלו ובחירת דראפט, ונופה מהסגל של הניקס ימים ספורים לאחר שהגיע לשם. בדצמבר חתם בליגה הסינית במדי ג'יאנגסו, ורשם 24.4 נקודות ו-12.1 ריבאונדים למשחק ב-16 משחקים. משחקו האחרון היה בחודש ינואר, ומאז לא שיחק באופן פעיל. בחודש שעבר הגיע ללבנון לקבוצת אל ריאדי על מנת לשמור על כושר ולא חתם על חוזה במועדון.

אם מולטרי אכן יחתום על חוזהו הוא יחבור לשלומי הרוש ואדם אריאל שהגיעו לחולון בשבוע האחרון כדי לנסות ולהוציא את הקבוצה מהמקום האחרון בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully