וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "נשים מעיל וכובע גרב ונסתדר". דיווח: רוברטס דחה הצעה

קפטן מכבי תל אביב מתכונן לכפור הרוסי ולמפגש מול ניז'ני נובגורוד (רביעי, 19:00, חי באתר): "זה לא מה שיעצור אותנו, צריך לעשות את העבודה". הפורוורד האמריקאי דחה הצעה מהצהובים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שבוע סוער עובר על מכבי תל אביב. זה החל בכמעט הדחה ברבע גמר הגביע מול מכבי חיפה, נמשך עם שחרורו של ג'ורדן פארמר המאכזב, והסתיים בצירופו המתוקשר של גל מקל. מחר (רביעי, 19:00, שידור ישיר באתר) הצהובים יחזרו לפרקט, וינסו להשיג את ניצחונם השני ביורוקאפ, כשיתמודדו ברוסיה מול ניז'ני נובגורוד.

מקל אמנם לא המריא עם הקבוצה ויורשה לשחק אך ורק עם תחילתו של הסיבוב השני במפעל, אך טיילור רוצ'סטי, ששיתף עמו פעולה בעונה שעברה באותה ניז'ני, יזכה לפגוש את האקסית וינסה להנחיל לה הפסד ביתי שני העונה, על אף העובדה שיהיה הרכז היחיד בסגל בהיעדרו של יוגב אוחיון הפצוע.

בנושא אחר: כתב רשת Yahoo מארק ג'יי ספירס צייץ הערב כי הפאוור פורוורד רונלד רוברטס דחה הצעה ממכבי תל אביב מתוך תקווה למצוא חוזה ב-NBA עד תום העונה. רוברטס (24, 2.04) משחק בתקופה האחרונה בראפטורס 905, קבוצ הבת של טורונטו בליגת הפיתוח. הוא מעמיד העונה ממוצעים של 17.8 נקודות למשחק.

שחקן מכבי תל אביב, טיילור רוצ'סטי. קובי אליהו
זכרונות מהעונה שעברה. רוצ'סטי/קובי אליהו

הרוסים, שנוצחו בידי קאזאן במחזור הקודם, הם קבוצת בית מובהקת. בחמשת משחקי הבית שלהם העונה ביורוקאפ הם קלעו 10.6 שלשות ב-44.5%, הנתון הטוב במפעל. יהיה זה המשחק ה-11 של מכבי תל אביב על אדמת רוסיה, כשרק בשני מקרים הצהובים חזרו ארצה עם ניצחון.

גיא פניני אמר: "צריכים לעשות את העבודה שלנו טוב כי זה מקום לא קל לנצח בו נגד קבוצה טובה ומאומנת וזה משחק מפתח בשבילנו בשלב הזה. נצטרך לשלוט בקצב של המשחק, להיות מאוד אגרסיביים ולעשות את הדברים שהמאמן מבקש מאיתנו לאורך 40 דקות ולא לאורך 5 דקות בסוף הרבע הרביעי. יש המון מה לקחת מהמשחק נגד חיפה לרע ולטוב, הוכחנו המון אופי והוכחנו שאם אנחנו משחקים כמו שאנחנו צריכים לשחק, אגרסיבי ועושים את המהלכים הנכונים בהתקפה אז קורים דברים טובים, ברגע שאנחנו קצת יוצאים מזה אנחנו מתחילים להתקשקש וזה לא נראה הכי טוב. ניקח את החמש דק' האחרונות ונמשוך את זה לפרקי זמן יותר גדולים".

על הקור המקפיא ברוסיה הוסיף פניני: "נשים מעיל, כובע גרב ונסתדר. זה לא מה שיעצור אותנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully