וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דורי עבר להפועל פתח תקוה, צרפתי תלוי במשחק הגביע

12.1.2016 / 13:25

שוער המשנה חזר לקבוצת נעוריו כשחתם על חוזה לשנה וחצי. גיא צרפתי זוכה לתמיכת השחקנים, וניצחון במשחק הגביע מול נס ציונה יקדם את סיכוייו להמשיך כמאמן עד תום העונה

one

בווידאו: תקציר הפסדה של מכבי נתניה להפועל חיפה

שניר דורי, שוער המשנה של מכבי נתניה, עבר היום (שלישי) באופן רשמי להפועל פתח תקוה, כשחתם על חוזה לשנה וחצי במטרה לעלות עם המלאבסים לליגת העל ולהמשיך כשוער הראשון גם בעונה הבאה. דורי בן ה-28 חוזר לקבוצת נעוריו, אותה עזב ב-2013, וכבר נטל חלק באימון היום.

שניר דורי שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
חוזר הביתה. שניר דורי/מגד גוזני

במכבי נתניה ממתינים לתוצאה במשחק הגביע הערב (19:00, פריצות בספורט 5 לייב) מול סקציה נס ציונה והיא זו שכנראה תכריע באשר לזהות המאמן. כזכור, גיא צרפתי הוא זה שיעמוד על הקווים הערב והוא זוכה לאמון גדול מצד השחקנים, שבשיחות פנימיות הביעו את תקוותם שצרפתי יישאר כמאמן עד סוף העונה.

יחד עם זה, ברור כי אם נתניה תודח מהגביע על ידי היריבה מליגה א', דירקטוריון המועדון לא ישאיר את הקבוצה רק בידי המאמן הצעיר ויוסיף אליו את בני לם, המשמש כיום כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. בסביבתו של לם ציינו כי הוא מעוניין בתפקיד, אך לא שלם במאה אחוז עם הבקשה שיעזוב את מחלקת הנוער. במקביל, יש גורמים בדירקטוריון שלא חושבים שצריך לתת ללם את התפקיד בבוגרים ולכן טרם התקבלה החלטה סופית. המשחק הערב צפוי לפתור לא מעט שאלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully