וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי חיפה: "בן בסט? תלוי בתנאי העסקה". מנחם יזדקק לניתוח?

12.1.2016 / 10:50

חלוץ מכבי תל אביב מעורר עניין במכבי חיפה, בסביבתו ממתינים להחלטה של שחר מאחר והצהובים דורשים דמי העברה. דרינצ'יץ' כבר לא מתאמן עם הקבוצה ומחכה לעזוב. ויסמן ששוחרר מעכו צורף לקבוצת הנוער של הירוקים, אלירן עטר לא התאמן

one

בווידאו: מכבי חיפה שוב מפסידה למכבי תל אביב

מכבי חיפה תערוך היום (שלישי) את ההכנות האחרונות לקראת משחק הגביע מחר מול בית"ר ירושלים (20:50, חמש פלוס לייב). המגן אוראל דגני יחזור להרכב על חשבון אעיד חבשי, כשההיעדרות של לודוביק אוברניאק עשויה להוביל לשינוי סגנון מבחינת רוני לוי.

אלירן עטר (כאבים בצלעות) לא נטל חלק באימון הבוקר והוחלט כי ייבדק הערב, מה שמעמיד אותו בספק גדול למשחק. בהנחה שעטר יישב ביציע, יוסי בניון, חן עזרא ואיסמעיל ריאן עשויים לפתוח יחד, כשהקפטן יתפקד לפני ג'אבר ולביא ולא כשחקן אגף. גם שובל גוזלן בתמונת ההרכב מאחר וגליינור פלט מורחק.

שון וייסמן, ששוחרר מהפועל עכו, חוזר למכבי חיפה, ובשלב זה רק לקבוצת הנוער של המועדון. החלוץ סיכם הבוקר על חזרתו למדי הירוקים באמצעות סוכנו שחר גרינברג.

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כמה אחוזים מכבי תל אביב תהיה מוכנה לממן משכרו? בן בסט/ברני ארדוב

סאן מנחם לא ייכלל בסגל במשחקים הקרובים. המגן סובל מכאבים בשרירי הבטן התחתונה וייתכן שיזדקק לניתוח בקע. חיפה ממתינה לתוצאות שיתקבלו בשבוע הבא. אם המגן ייעדר תקופה ארוכה, היא תנסה לצרף את חן דילמוני או את גל שיש. אופיר קריאף יחזור רק בעוד שבועיים לאימונים.

מכבי חיפה תמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בגזרת חלוץ מכבי תל אביב, עדן בן בסט. כזכור, הוא הוצע למועדון ושיחה ראשונית כבר נערכה בעניין, כשבין הצדדים סוכם כי המגעים יימשכו לאחר חזרת יעקב שחר מחו"ל. מבחינה מקצועית, רוני לוי מעוניין בשחקן, אך המכשול העיקרי הוא שכרו, שנע בסביבות 500 אלף יורו. השאלה המרכזית היא כמה אחוזים מכבי תל אביב תהיה מוכנה לממן משכרו. נכון לעכשיו, בחיפה יודעים שהצהובים ידרשו דמי העברה תמורתו. לבן בסט חוזה גם לעוד שנה וחצי, עם אופציה לעונה נוספת.

אחד הפתרונות שהוצעו הוא שחיפה תציע לבן בסט חוזה ארוך טווח כשבשנה וחצי הראשונות מכבי תהיה שותפה לתשלום השכר. "בעסקאות כאלה תמיד תלוי מי הכלה, כך שהכל תלוי בתנאי העסקה", רמז גורם במועדון לגבי העובדה שתנאי העסקה משתנים לפי זהות הקבוצה הקולטת.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
לא מתכוון לשחרר שחקנים נוספים. לוי/אדריאן הרבשטיין

במועדון, אגב, עדיין מאמינים שבניגוד להתעקשות של איזי שירצקי לגבי וובה בראון, ייתכן ואופיר מזרחי ישוחרר בסופו של דבר. "יש התעניינות בשחקנים כמו מזרחי ובן בסט, אבל אם לא יגיע שחקן התקפה ישראלי, נחתים קשר אחורי זר ונסגור את הסגל", אמרו במועדון. ניקולה דרינצ'יץ' אינו מתאמן עם הקבוצה מאז סוף השבוע מאחר והוא טוען שהוא פצוע. חלק משחקני מכבי חיפה טוענים כי מאז שסוכניו קיבלו הוראה לחפש לו קבוצה אחרת, הקשר נראה מדוכדך ולא מרוצה משהותו בכפר גלים.

ומי עוד יעזוב בחודש ינואר? פרט לשחר הירש ולאייל משומר, כל עוד זה תלוי בו, רוני לוי לא מתכוון לשחרר שחקנים נוספים. טאלב טואטחה לא יעזוב לפיורנטינה, מאחר והאופציה הזאת ירדה מזמן מהפרק. בנוגע לשמעון אבוחצירא, שקיבל הודעה שעליו למצוא קבוצה אחרת, החלוץ לא מתכוון לעזוב כל עוד לא יקבל פיצוי כמעט מלא עבור החוזה שלו בקבוצה – 250 אלף דולר לעונה בחוזה לעונה וחצי. נראה כי רק החלטה של חיפה לשלם את רוב שכרו מראש תוביל להסכם, כיוון שברור שבשלב זה של העונה הסיכוי שימצא קבוצה וישחק הוא נמוך, זאת למרות שקיבל אישור לחזור למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully