וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה לאבוחצירה כי הוא רשאי לחפש קבוצה, בן בסט הוצע

11.1.2016 / 14:48

החלוץ יעזוב למרות שקיבל אישור רפואי לשוב לאימוני הקבוצה. חלוץ מכבי תל אביב יהיה רלוונטי אם ישוחרר תמורת פיצוי סמלי בלבד. במועדון לא פוסלים הישארות של יוסי בניון, שבהתאחדות מייעדים לו בין היתר תפקיד כאחראי על הנבחרות הצעירות

one

בווידאו: מכבי חיפה מפסידה 2:1 למכבי תל אביב

שמעון אבוחצירה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
מצטרף למשוחררים. אבוחצירה/טל לוי

מכבי חיפה ממשיכה לרענן את הסגל עם פתיחת חלון ההעברות והיום המועדון הודיע לחלוץ שמעון אבוחצירה כי הוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. אבוחצירה קיבל אישור רפואי לחזור לאימוני הקבוצה, אולם במועדון החליטו כי לא ימשיך בגלל סיבה מקצועית. לאבוחצירה חוזה לעוד עונה וחצי וחיפה תצטרך להגיע איתו לסיכום לפני שחרורו מהמועדון. במכבי חיפה אישרו כי השחקן יעזוב את המועדון ובכך הוא מצטרף לשחקנים אחרים שעוזבים בחודש ינואר, בניהם אביחי ידין, אייל משומר ואלון תורג'מן.

ההפסד אמש בבלומפילד עצר עבור מכבי חיפה רצף של שבעה משחקים ללא הפסד, אך למרות זאת לרוני לוי יש לא מעט סיבות לאופטימיות. העובדה ששיתף במקביל שבעה שחקנים תוצרת מחלקת הנוער של המועדון (חבשי, טואטחה, קינן, ג'אבר, לביא, גוזלן וריאן שיחקו יחד אחרי החילוף השני) וכן השיפור ביכולת של הירוקים במחזורים האחרונים עדיין לא מבטיחה כרטיס לאירופה, אבל במועדון מרגישים שהקבוצה בהחלט מתקרבת לשם.

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון, מול שחקן מכבי תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון, מול שחקן מכבי תל אביב, גילי ורמוט/ברני ארדוב

עוד לפני השער שכבש אתמול, ולאור היכולת שלו בתקופה האחרונה, במכבי חיפה שוב מדברים על אפשרות שיוסי בניון יישאר בעונה הבאה, בין אם כשחקן או כבעל תפקיד מקצועי. עדיין לא מדובר בהחלטה, אך לאור ההודעה של בניון לפיה יעזוב את חיפה בתום העונה, נראה כי ייתכן שמדובר בשינוי מגמה. "יוסי הוכיח עד כמה דברים נזילים בכדורגל. לפני חודשיים הוא התעסק בעיקר בקהל, עכשיו הוא נמצא בכושר טוב ואין סיבה שלא ימשיך. הכל, כמובן, תלוי בו", אמרו במועדון. לבניון יש גם מספר אפשרויות לגבי המשך הקריירה שלו. אחת האפשרויות היא תפקיד שמייעדים לו בהתאחדות לכדורגל – אחראי על הנבחרות הצעירות. לאחרונה העבירו גורמים בהתאחדות לכדורגל מסר לקפטן מכבי חיפה, אך עדיין לא סוכם בניהם דבר. בניון, על פי גורמים בהתאחדות, ישמח לקחת תפקיד של אחראי על הנבחרות הצעירות בשילוב תפקיד דומה בנבחרת הבוגרת.

הקפטן עדיין לא החליט סופית לגבי תפקידו הבא, ואם ימשיך ביכולת הזאת, בחיפה לא פוסלים אפשרות שיוצע לו להמשיך לעונת פרישה. כזכור, בימים האחרונים פרסמנו כי חיפה מחפשת מנהל טכני, שעדיין לא ברורות סמכויותיו, כששמם של אלון חזן ושחקנים נוספים הוזכר. אם בניון יחליט לפרוש, ייתכן וגם הוא ייכלל ברשימה המכובדת הזאת.

"אני מרגיש טוב ממשחק למשחק, אבל זה פחות חשוב ומה שמאכזב זו התוצאה. חבל שלא הצלחנו לחזור בדקות האחרונות, אבל זה נותן תקווה", סיכם הקפטן והתייחס לשחקנים הצעירים ששותפו אתמול: "במשחקים האחרונים, משחקים השחקנים שמגיע להם. זה פחות העניין של הגיל. הם מוכיחים את עצמם ואני מקווה שרק ימשיכו לעבוד קשה ולהשתפר. כקבוצה זה עדיין לא מספיק, צריך להביא את האיכויות ברגע האמת. פחות משנה לי הסטטיסטיקה נגד מכבי, יותר משנה אם אתה מנצח או מפסיד. זה מאכזב להפסיד במשחקים כאלה".

בוס/ברני ארדוב

רוני לוי הוסיף: "חשוב שיש שחקני בית, אבל המטרה היא לעשות תוצאות טובות. הם השחקנים הכי טובים שעומדים לרשותי ולרשות מכבי חיפה. אנחנו מדברים על שחקנים בני 21, בשילוב שחקנים ותיקים. אבל אנחנו עדיין צריכים להתחזק". לוי מתלבט מאוד האם להביא מגן ימני, זאת משום שהוא מעדיף לתת קרדיט לשחקני הבית. טל בנש הוצע אך כרגע לא מדובר כלל על משא ומתן. "נתחזק בעמדה הזאת רק אם נמצא משהו שמתאים. קשה מאוד להביא שחקנים מבחוץ, בתקופה שלי היו מביאים לחיפה שחקנים רק ברמה של נבחרת. כאלה, לצערי, אין עדיין", אמר. בחיפה עדיין לא ויתרו לחלוטין על אפשרות שאיזי שירצקי ישחרר את אחד הכוכבים שלו ברגע האחרון – וובה בראון, אחמד עאבד או אופיר מזרחי. אם זה יקרה, במועדון מאמינים שיוכלו להתחזק באחד מהם ולהביא זר נוסף שישלים את מכסת הזרים לאחר עזיבת ניקולה דרינצ'יץ'. הקשר המונטנגרי עשוי לעבור לליגה הרוסית, שם הוא מחוזר על ידי מספר קבוצות. סוכניו עדיין מנסים לבדוק הצעות גם בסרביה.

בנושא אחר, עוד לפני המשחק מול מכבי תל אביב עלתה במועדון אפשרות מעניינת כשמי שהוצע הוא חלוץ הצהובים, עדן בן בסט, שעשוי לעזוב את קבוצתו. בחיפה שוקלים את העניין, אך כבר עתה ברור שלא יהיה פשוט להנחית את החלוץ לאור שכרו הגבוה ולאור העובדה שבמכבי תל אביב לא נקבו בסכום השחרור של השחקן. חיפה כבר ניסתה להחתים את בן בסט בתחילת העונה שעברה, אך אז הסכומים מנעו את מעברו.

הקבוצה תחל להתכונן כבר היום לקראת המשחק ביום רביעי מול בית"ר ירושלים. לודוביק אוברניאק וגליינור פלט יחסרו לקבוצה, אבל גם אלירן עטר שפונה לבית החולים עם חשש לחבלה בצלעות עשוי להחמיץ את המשחק. לעטר נערך צילום בבית החולים איכילוב ובו נמצא שהוא לא סובר משבר ויהיה במעקב של הצוות הרפואי. חן עזרא ואיסמעיל ריאן בתמונת ההרכב. במועדון חוששים מההעמדה לדין הצפויה בעקבות הדלקת האבוקות, שעשויות להוביל לקנס במקרה הקל, או למשחק רדיוס אם בית הדין יחליט להחמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully