וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עדן בן בסט עשוי לעבור בהשאלה לבית"ר ירושלים

11.1.2016 / 22:39

הצהובים מחפשים לחלוץ המתוסכל קבוצה בה יקבל דקות, במטרה להשתחרר בסיום העונה מחוזהו הגבוה. בבית"ר דורשים שהאלופה תשלם כ-85 אחוז משכרו של השחקן. גם מכבי חיפה בתמונה

one

בתקציר: הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי חיפה

חלוץ מכבי תל אביב, עדן בן בסט, עשוי לעבור בהשאלה עד לתום העונה לבית"ר ירושלים. אצל האלופה החליטו להשאיל את החלוץ על מנת שהוא ישחק במחצית העונה הקרובה וכך אולי ניתן יהיה להשתחרר בסיומה מהחוזה הגבוה שלו לשנתיים הבאות.

במכבי תל אביב הציעו את בן בסט גם למכבי חיפה ולהפועל תל אביב, אבל ההערכה היא שאם תהיה עסקת השאלה, היא תהיה מול בית"ר ירושלים, עמה יש למכבי תל אביב יחסים מצוינים מאז מעברם של אלי דסה ושלומי אזולאי.

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתוסכל ממעמדו. בן בסט/ברני ארדוב

בקרב הצהובים מעריכים כי גם חיפה יכולה להיות בתמונה, אבל כרגע הם נותנים סיכוי גבוה יותר לבית"ר ירושלים, שמוכנה לקבל את בן בסט בהשאלה עד תום העונה בתנאי שמכבי תשלם כ-85 אחוז משכרו. במכבי תל אביב יודעים שאם החלוץ ימשיך עד לתום העונה הנוכחית אצלם ולא ישחק, יהיה בלתי אפשרי למצוא עבורו לעונה הבאה קבוצה שתסכים להשתתף בחלק משכרו, הנאמד בחצי מיליון יורו.

בן בסט עצמו מתוסכל ממעמדו בקבוצה. אתמול (ראשון) הוא שוב לא נכלל בסגל, כאשר המאמן החדש פטר בוס העדיף על הספסל את ברק יצחקי ודיאן ראדוניץ' ובתפקיד החלוץ פתח בכלל ערן זהבי. אחרי עזיבתו הצפויה של החלוץ הקרואטי בחלון ההעברות של ינואר, תנחית הקבוצה חלוץ זר הרבה יותר משמעותי ובן בסט לא צפוי לזכות כלל לדקות במצב כזה.

בסביבת השחקן העריכו הערב כי אם הוא לא ייפגע בשכרו, לא תהיה לו בעיה לעבור לקבוצה גדולה אחרת בישראל, בתקווה שהוא יוכל לשוב וליהנות מכדורגל ולזכות לדקות משחק. במכבי תל אביב ידעו לספר כי גם בימים אלה, מצליח בן בסט לשמור על מצב רוח טוב והוא נחשב לאחד השחקנים האהובים בחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully