וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - סקציה נס ציונה: טיאגו סנטוס ואיציק כהן בהרכב

11.1.2016 / 20:54

גיא צרפתי רוצה להשיג ניצחון כשיעמוד על הקווים במשחק נגד הקבוצה מליגה א' (19:00, 5+ לייב) ואמר לשחקניו: "אם ננצח, זה יתן ביטחון להמשך". אוהד בוזגלו, מאמן האורחת: "אנחנו אנדרדוג וננסה להפתיע"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי נתניה להפועל חיפה

מכבי נתניה תפגוש מחר (שלישי) את סקציה נס ציונה בסיבוב ח' של גביע המדינה, תשים את כל הבעיות בליגה בצד ותנסה להשיג סוף סוף ניצחון. "המשחק הזה מאוד חשוב לנו", אמר המאמן גיא צרפתי לשחקנים. "אנחנו יכולים לזכות בהרבה מאוד דברים אם ננצח, אבל קודם כל זה יתן ביטחון להמשך".

צרפתי נשאר חשאי ולא נידב לשחקנים פרטים על ההרכב. אנדריי מישצ'נקו יעדר בגלל צבירת צהובים ויאיר זיו פצוע, משה לוגסי חזר במפתיע להתאמן אחרי שכבר היה מחוץ לקבוצה, ואם יסכים להתפשר על שכרו עד סוף העונה, הוא עשוי להישאר ואפילו לפתוח בהרכב. שחקנים בקבוצה סיפרו הערב כי הם מאוד רוצים לנצח בשביל עצמם, וגם עבור מאמנם. "אם זה תלוי כאן בהרבה שחקנים, הם היו רוצים לראות את צרפתי מאמן את הקבוצה עד תום העונה", העיד אחד מהם.

הרכב משוער: ברק לוי, עומר ורד, סייף פאדול, ירין חסן, אמייה טגה, רומאריו פירס, מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי, טיאגו סנטוס, טל איילה, איציק כהן.

איציק כהן שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
שוב בהרכב הראשון. איציק כהן/אדריאן הרבשטיין

נס ציונה מדורגת בצמרת ליגה א' דרום, ולמרות מאבקי העלייה ללאומית, הקבוצה רוצה להמשיך במסע היפה שהיא עושה עד כה בגביע המדינה. מאמן הקבוצה אוהד בוזגלו סיים באחרונה קורס פרו עם גיא צרפתי ושניהם מכירים היטב. הקבוצה מושתתת על בסיס מקומי צעיר ובוזגלו משוכנע שהשחקנים שלו יכולים לעשות הרבה קשיים לנתניה.

"עברנו שלושה משחקים מאוד קשים בגביע כדי להגיע לרגע הזה", אמר בוזגלו. "זה בונוס מאוד גדול עבורנו וזו ההזדמנות להיות בבמה המרכזית. המשחק מול מכבי נתניה לא הולך להיות קל, בליגה א' אנחנו קבוצת צמרת אבל הפעם נשחק יותר סגור כדי להקשות עליהם על מנת להוציא תוצאה. אנשים חושבים שהראש של נתניה לא בגביע, אבל זו הזדמנות בשבילם לנצח אחרי הרבה זמן ולהריץ את שחקני הרכש החדשים שהביאו. בטוחים שהראש שלהם במשחק, אנחנו אנדרדוג מובהק וננסה להפתיע".

הרכב משוער: עמית שמש, אופק בנטולילה, עומר חזום, אור הרשקוביץ', עמרי עטיה, יותם פנסו, עידו שרון, דניאל תרועה, מאור אסור, סהר לוי, ניר שרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully