וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל ערך אימון אישי: "מכבי הייתה יותר רצינית מירושלים לאורך כל הדרך"

הגארד ערך אימון בכורה בזמן שקבוצתו המריאה למשחק מול ניז'ני ברביעי: "זה היה עניין של טיימינג, שני הצדדים רצו את זה וזה נסגר מהר. מכבי בעונה רעה? זה לא גורם לי לחשוש, אני פה לטווח ארוך"

one

בווידאו: מכבי תל אביב מנצחת את אולימפיה לובליאנה

גל מקל ערך היום (שני) את אימון הבכורה שלו במכבי תל אביב בסיטואציה מוזרה מאוד. הגארד התאמן לבדו לאחר שהקבוצה המריאה לנובגורוד למשחק מול ניז'ני ביורופקאפ (רביעי, 19:00, ספורט 5). מקל יצטרף לחבריו אחרי שיחזרו מרוסיה ובינתיים יערוך אימונים אישיים על מנת להיכנס לכושר משחק בצורה אופטימלית.

מקל אמר: "כיף מאוד להיות פה, אני שמח להגיע למקום שרציתי להיות בו בקיץ. יש איחור של שלושה חודשים, אבל זה קרה לשמחתינו. השתנה משהו במיסוי, וזה משהו משמעותי בקטע הזה. מבחינת המשא ומתן זה בעיקר טיימינג. מתי שמכבי רצתה, אני רציתי לתת צ'אנס ל-NBA ומתי שאני רציתי, הם רצו דברים אחרים ועכשיו זה התאים בול לשני הצדדים. אני מאושר שזה קרה".

"מכבי בעונה רעה? זה לא גורם לי לחשוש. אני פה להרבה שנים וגם כשדיברתי עם דיוויד פדרמן הוא אמר לי שהוא רוצה להביא את הישראלים הכי טובים למכבי ואני מסתכל על זה בתור תהליך ובתור משהו להרבה שנים. אני רוצה להצליח כאן ועכשיו ואני בטוח שאני אעזור לקבוצה שיש לה עוד הרבה מטרות העונה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טבק איש ישר". מקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"טבק נראה בן אדם מאוד ישר, הוא אומר דברים בפנים. שמעתי עליו דברים טובים מהשחקנים ואני מחכה לעבוד איתו. אני חושב שזה שאני מגיע מהכוכב האדום ויש לי ניסיון עם מאמנים אקס יגוסלבים, אני חושב שהדרישות הן אותו הדבר. יש דגש על אינטנסיביות וקטע גופני ואני מאמין שאני אשתלב בצורה טובה מאוד".

על כך שהוא סגר את תנאיו מול דייויד פדרמן בארבע עיניים אמר מקל: "תמיד שהדברים אינטימיים ויש רצון של שני הצדדים זה נפתר מהר. ברגע שיש קולות מסביב ותקשורת ועוד דברים אז זה יותר קשה ויש מכשולים. הפעם ידענו שזה מה שכולם רוצים, כל אחד בא לכיוון השני והצלחנו לסגור מהר".

"אני לא חושב שבאתי בטיימינג לא טוב כי הקבוצה בעונה לא טובה, אני חושב לטווח ארוך. לא חושב שהאוהדים יקראו בוז. הרבה אוהדים רצו שאני אבוא, גם אילן השועל רצה שאני אבוא. תמיד הבאתי איתי מחויבות ותשוקה ואביא את זה גם לפה".

גל מקל שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"תהיה לי נחיתה רכה". מקל/קובי אליהו

"אני חבר טוב של גיא, דגן ויוגב, דיברתי עם טיילור ועם רנדל ששיחקתי איתו שנתיים. אני חושב שתהיה לי נחיתה רכה. כולם מאוד שמחים שאני מצטרף ואני מחכה לשחק עם חברים, לא תמיד זה קורה בקבוצה חדשה. פה אני מכיר הרבה אנשים".

"הסיטואציה בכוכב הייתה מאוד מוזרה, לא צפיתי את מה שקרה. כל הרגשות שלי לחזור הביתה גדלו בגלל החודשיים בסרביה ואני שמח שזה קרה. הפועל ירושלים הייתה בתמונה הרבה פחות ממכבי. מכבי הראתה שהיא הכי רצינית והכי רואה אותי כחלק מהקבוצה לשנים קדימה. אני בטוח שיהיה חיבור טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully