וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הניצחון: הפועל כפר סבא רוצה להתחזק, מימר: "בכורה חלומית"

11.1.2016 / 8:53

הניצחון הנאה על בית"ר לא סנוור את הקבוצה שמחפשת שלושה שחקנים כדי לעבות את הסגל. המאמן חגג בבכורה שלו על הקווים: "מכיר את העוצמות של המועדון, יש עם מי לצאת למלחמה"

one

הניצחון הנאה אמש (ראשון) על בית"ר ירושלים בבכורה של שרון מימר על הקווים לא מסנוור את הפועל כפר סבא. בקבוצה מודעים לכך שהם זקוקים לעוד שלושה שחקנים טובים כדי לעבות את הסגל ולהתחזק לקראת החלק השני של העונה. למעשה, ב-24 השעות שקדמו למשחק מול בית"ר היה המאמן שרון מימר עסוק בעיקר בנסיונות לשכנע שחקנים חדשים להצטרף. את הסוכריה הוא קיבל בדמות הניצחון ושלוש הנקודות שהושגו אמש מול בית"ר במשחק שהיה לא קל על הנייר.

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
בכורה חלומית. שרון מימר/מגד גוזני

"זו היתה בכורה חלומית מבחינתי", הודה מימר. "באימון המסכם נפצעו לנו שני שחקנים חשובים וזה גרם בסופו של דבר לחיבור טוב בין כולם. כל אחד נתן מעצמו יותר וניצחנו כקבוצה. הדבר שהכי משמח אותי הוא שהשחקנים הביאו את כל המסרים בארבעת האימונים שאני נמצא".

על סף ההתרגשות שלו ועל כך שרן יצחק רץ לעברו מייד לאחר השער שכבש, אמר המאמן: "מי שמכיר אותי יודע שלא עולה לי הדופק לקראת משחקים. רן יצחק עבר אצלי כשהייתי עוזר מאמן. אני עובד הרבה עם הלב ואני שמח שהשחקנים מרגישים את זה".

"שיחקתי בהפועל כפר סבא ואני יודע מה העוצמות של המועדון. יש פוטנציאל ענק למועדון. אל תשכחו שעזבתי את הפועל באר שבע כשאנשים מרימים גבה אבל אני האמנתי במקום אליו אני הולך. יש פה גברים בקבוצה. יש עם מי ללכת למלחמה הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully