וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד בעננים: "בשביל זה עבדנו כל השנה", אוליבר עשוי לחזור לקרית גת

11.1.2016 / 7:44

בעיר הנמל חגגו עלייה לחצי גמר הגביע אחרי ניצחון על העולה החדשה. דיאנטה גארט: "בשביל זה עבדנו כל השנה". הקבוצה של נתי כהן מאוכזבת מווטפורד הנבחן, ושוקלת את החזרתו של הפורוורד ששוחרר בחודש שעבר

מכבי אשדוד רשמה אמש (ראשון) עוד שיא בעונה הנהדרת שלה עד כה כשגברה בבית 79:91 על מכבי קרית גת ברבע גמר הגביע ועלתה לחצי גמר שייערך בחודש הבא ביד אליהו. הקבוצה של צביקה שרף הוליכה כבר ב-16 הפרש במחצית, אלא שאז החלו האורחים לנגוס בהפרש והתקרבו עד כדי פיגור נקודה ברבע האחרון, כשאז מספר מהלכים טובים של דיאנטה גארט ואור סולומון נתנו לקבוצה מעיר הנמל את הכרטיס המיוחל לפיינל פור הגדול הראשון של הכדורסל הישראלי השנה.

"בשביל זה עבדנו כל השנה, המאמן שלנו אמר שאנחנו צריכים להגיע לפיינל פור כדי לזכות בתואר, עבדנו קשה כל השבוע וזה השתלם לנו", סיכם גארט שרשם משחק נהדר נוסף עם 26 נקודות, 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, "זה גדול מאוד העלייה הזאת,לנצח משחקי גביע יביא ליותר תשומת לב אלינו, יותר קהל יגיע, אז אני שמח מאוד. אני משחק עם ביטחון ואגרסיביות, העוזרי מאמן מבקשים ממני להיות אגרסיבי, אז אני עושה מה שמבקשים ממני".

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה עם דיאנטה גארט. לירון מולדובן
"לנצח משחקי גביע יביא ליותר תשומת לב אלינו". גארט/לירון מולדובן

באשדוד היו מעוניינים לצרף את שלומי הרוש שקיבל הודעה מהפועל אילת על כך שהוא משוחרר, ואף נשקלה עסקה סיבובית עם הפועל תל אביב במהלכה יישלח ג'רמיין הול הותיק לאדומים ואילת יקבלו בתמורה את גיל אמיתי שלא מרבה לשחק, אלא שבאילת לא היו מוכנים לקחת על עצמם את החלק בחוזה שבעיר הנמל רצו, ומסיבות כלכליות העסקה לא תצא לפועל. הרוש צפוי להצטרף להפועל חולון.

בצד המפסיד, במכבי קרית גת ידעו כי הסיכוי שלהם לנצח את אשדוד החזקה יהיה רק בעזרת משחק הגנה טוב, אלא שהשחקנים של נתי כהן ספגו 52 נקודות, ולמרות קאמבק נהדר במחצית השנייה אותו הובילו אלאנדו טאקר ויוני ניר, נשארה הקבוצה רק עם המחמאות על ההופעה המכובדת וללא כרטיס לחצי הגמר. במועדון בוחנים בימים האחרונים את הפורוורד כריסטיאן ווטפורד ששיחק בעבר בהפועל אילת, אך הוא נמצא רחוק מאוד מכושר משחק, וככל הנראה לא יחתום. בקרית גת שוחחו עם הפורוורד דווין אוליבר, ששוחרר בחודש שעבר מהקבוצה, וייתכן מאוד כי יחזור לסגל במקומו של רומרו אוסבי שגמר את העונה. אם אוליבר יגיע, הוא יחסוך לקבוצה חילוף בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully