וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שביעי ברציפות לקליבלנד, 85:95 בפילדלפיה, 37 נקודות ללברון

הקאבס ממשיכים לשלוט במזרח עם ניצחון 13 ב-15 משחקים. לברון שוב סחב את חבריו על הגב והיה קרוב לטריפל דאבל, לאב סיים עם 15 ו-15, אירווינג קרטע עם 8

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
כבר מובן מאליו. לברון/AP

קליבלנד הצליחה לרשום הלילה (בין ראשון לשני) ניצחון שביעי ברציפות, כשגברה 85:95 על פילדלפיה החלשה והמשיכה לבסס את מיקומה בפסגת המזרח.

מאזן: 9:26 (מקום ראשון במזרח)

המשחק הבא: בחוץ מול דאלאס, בלילה שבין שלישי לרביעי

מדד הטריו: לברון ג'יימס השווה שיא עונתי עם 37 נקודות ועוד משחק דומיננטי, שכלל 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. קווין לאב קלע 15 נקודות וקלט 15 כדורים חוזרים והיה קרוב גם הוא לטריפל דאבל עם 7 אסיסטים. קיירי אירווינג הסתפק ב-8 נקודות ב-3 מ-15 מהשדה.

לברון ג'יימס, קליבלנד אבלירס. AP
אין דה האוס. לברון/AP

קליבלנד ממשיכה ביכולתה החיובית, ועם ניצחון שביעי ברציפות וניצחון 13 ב-15 משחקיה האחרונים, הקבוצה של דייויד בלאט ממשיכה להוליך את המזרח בבטחה. הלילה שוב לברון היה זה שלקח פיקוד, והוביל את חבריו לניצחון רביעי העונה על הסיקסרס החלשים (36:4).

לברון, שנדמה כי יכולתו המצוינת כבר נלקחת כמובנת מאליה, סיים את המשחק עם 37 נקודות (השוואה של שיאו העונתי) באחוזים מצוינים (15 מ-22 מהשדה, 3 מ-5 מהשלוש). כשפילדלפיה צימקה ל-81:79 במהלך הרבע האחרון, לברון היה זה שהגיב ללחץ, קבר ג'אמפר, לקח ריבאונד, הוסיף עוד ליי-אפ, קבר שלשה נוספת, ופתאום הפער הפך ל-10 נקודות. "שום דבר חדש", אמר דייויד בלאט על הכוכב של הקאבס, "הוא עושה את זה כבר הרבה זמן". אגב, לברון יעדיף לזכור מהמשחק הזה את יכולתו הטובה ולא את הרגע שבו קיבל בזמן החימום כדור בראש מחברו אנדרסון ורז'או, בסרטון קצר שהפך ויראלי.

קווין לאב קלע 15 נקודות (5 מ-11) והוסיף 15 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ורק קיירי אירווינג עדיין מתקשה להיכנס לכושר משחק שוטף ויציב, כשהסתפק ב-8 נקודות ב-3 מ-15 מהשדה (1 מ-6 מהשלוש). ג'יי אר סמית קרטע גם הוא עם 5 מ-18 מהשדה ו-4 מ-12 מהשלוש בדרך ל-14 נקודות. טריסטן תומפסון סיפק דאבל דאבל של 10 נקודות ו-10 ריבאונדים.

קליבלנד סיימה את המשחק עם 38.9 אחוז בלבד מהשדה (28 אחוז מהשלוש), אבל המחישה את הפופולריות של כוכביה, כשהצליחה למלא את האולם בפילדלפיה ב-20 אלף צופים, שבוודאי לא באו בשביל קבוצתם המקרטעת. כזכור, אם קליבלנד תוביל את המזרח עד ה-31 בינואר, בלאט יאמן את נבחרת המזרח במשחק האולסטאר. כרגע קליבלנד מקדימה בארבעה משחקים את שיקגו שבמקום השני במזרח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully