וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "יש אהבה גדולה לקבוצה הגיע הזמן שיהיה ספונסר"

מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה עבר את יהושע רוזין עם 17 עליות למעמד חצי גמר גביע המדינה אחרי 79:91 מול קרית גת ונשמע מאושר: "הייתי בגמר ברוסיה וביוון, מקווה להגיע לגמר שוב"

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה עם דיאנטה גארט. לירון מולדובן
המנצחים הגדולים. שרף וגארט/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה רשמה הערב (ראשון) הישג נהדר. הקבוצה של צביקה שרף ניצחה 79:91 את מכבי קרית גת ועלתה לחצי גמר גביע המדינה בזכות עוד ערב נהדר של דיאנטה גארט, שקלע 26 נקודות והוסיף 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. עירוני נס ציונה עלתה גם היא לחצי גמר הגביע כשניצחה בתוצאה זהה, 79:91 את הפועל רמת גן/גבעתיים מהלאומית.

אוהדי מכבי אשדוד. לירון מולדובן
צביקה שרף מרגיש את האהבה של האוהדים/לירון מולדובן

מאמן אשדוד צביקה שרף, שעלה בפעם ה-17 לחצי הגמר ועבר את יהושע רוזין בעליות למעמד חצי הגמר, אמר: "יש לי עוד כמה שנים לאמן. מקווה שיהיו לי עוד כמה. ברוסיה הייתי בגמר גביע, גם ביוון. אנחנו לא קבוצה מושלמת שיכולה לרוץ בקצב של המחצית הראשונה משחק שלם, ולכל קבוצה יש עליות וירידות. אנחנו צריכים ללמוד מאובדן היתרון הגדול שלנו, זאת אחת הבעיות שלנו שבהפרשים גדולים אנחנו יורדים בתפוקה הגנתית והתקפית.

"כעסתי על תחילת הרבע השלישי כשלקחנו שמונה זריקות רצופות משלוש, אנחנו צריכים ללמוד מזה. זה פנטסטי, אני מסתובב ברחובות ורואה את האנשים, יש אהבה גדולה לקבוצה הזאת. לא יודע אם שלומי הרוש יגיע, במצב הכספי הנוכחי הוא לא יגיע. הגיע הזמן שמישהו יתנדב ויהיה ספונסר של הקבוצה הזאת. צריך לעשות הרבה דברים, אנחנו מוגבלים בתקציב ואנחנו עם אחד התקציבים הנמוכים בליגה. יש לנו עוד סיבוב וחצי בליגה, ואנחנו מקווים להיות גם בפלייאוף. בואו נשמח היום, ואחרי זה נחשוב הלאה, מה שיבוא בהגרלה יבוא. תהיה הגרלה ביום שלישי, מי שיבוא ברוך הבא".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עופר ברקוביץ' מאמן עירוני נס ציונה. יוסי ציפקיס
השיג את הכרטיס לחצי הגמר. ברקוביץ'/יוסי ציפקיס

מאמן עירוני נס ציונה עופר ברקוביץ' אמר: "זה יפה, זה היה חשוב לנו, עונה לא קלה עוברת על המועדון, זה אירוע משמח להביא את הקהל, להביא את נס ציונה לתודעת הכדורסל עוד קצת. אני מניח שנביא לא מעט כדורסל להיכל, אבל אנחנו צריכים לשחק כדורסל יותר טוב לטעמי. ההגרלה? אנחנו לא שולטים בזה, מספיק שההגרלה הלכה איתנו ברבע הגמר, אז לא נהיה חזירים ונחכה לתוצאות. אני מסתכל על דברים אחרים במשחק ומצפה לראות התפתחויות אחרות, בשביל שפקוואן אדווין יהיה שחקן באמת טוב, הוא צריך להוסיף נדבכים אחרים במשחק. יש לנו רגעים מתים ונצטרך לצמצם אותם ולהרים את הרמה ההגנתית שלנו כי בדקות מסוימות עמדנו על המגרש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully