וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין מזעזעת את המערכת: ליונל הולינס פוטר, בילי קינג עוזב

פתיחת העונה הרעה גרמה למיכאיל פרוקורוב לבצע שינויים גדולים: המאמן בן ה-62 סיים את תפקידו אחרי עונה וחצי, גם הג'נרל מנג'ר הולך הביתה. הבעלים: "הגיע הזמן להתחלה חדשה"

מאמן ברוקלין נטס ליונל הולינס. GettyImages
לאן עכשיו? הולינס/GettyImages

זעזוע גדול בברוקלין, שהודיעה הערב (ראשון) על פיטוריו של המאמן ליונל הולינס, בצירוף סיום דרכו של הג'נרל מנג'ר בילי קינג, שככל הנראה יקבל תפקיד אחר, פחות מרכזי, במערכת. עוזר המאמן טוני בראון ידריך את הנטס באופן זמני, בעוד החיפושים אחר מאמן וג'נרל מנג'ר חדשים כבר החלו. שמו של ג'ון קליפארי כבר הוזכר - לא בפעם הראשונה - אך ספק אם מאמן המכללות המעוטר יסכים לעזוב את קנטאקי.

"אחרי הרבה מחשבות, הגעתי למסקנה שהגיע הזמן להתחלה וחדשה וחזון חדש למועדון", אמר הבעלים מיכאיל פרוקורוב. ברוקלין פתחה רע מאוד את 2015/2016 ומדורגת במקום האחד לפני אחרון במזרח, עם מאזן 27:10, כולל רצף של ארבעה הפסדים.

הולינס (62), שחווה קריירת משחק לא רעה בין 1975 ו-1985, הפך למאמן ראשי בליגה ב-2009 וחווה מספר עונות מוצלחות בשורות ממפיס. בקיץ 2013 הודיעו הגריזליס כי חוזהו לא יחודש, ובקיץ 2014 חתם בברוקלין לארבע עונות. בעונתו הראשונה הוליך את הנטס לפלייאוף, אך העונה הנוכחית, כאמור, היתה רחוקה מלענות על הציפיות, והוא מסיים את דרכו עם מאזן 71:48. בילי קינג לעומת זאת הגיע למערכת ב-2010, כשהחליף את רוד ת'ורן, אך כעת גם הוא מסיים את תפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully