וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי שוב לא ניצחה בבית, הפעם סיימה ב-0:0 מול גנגאן

הקבוצה של מיצ'ל רשמה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון בסטאד ולודרום והיא רק במקום ה-11. ליל וניס נפרדו ב-1:1, נאנט ניצחה 1:2 את סנט אטיין

ז'ורז' קווין אנקודו שחקן מארסיי בועט מול ליונל מאתיס שחקן גנגאן. רויטרס
מארסיי תקועה בוולודרום. ז'ורז' קווין אנקודו מול ליונל מאתיס/רויטרס

המחזור ה-20 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים, כשבראשון מביניהם גברה נאנט על סנט אטיין 1:2. ליל וניס נפרדו ב-1:1, ואת המחזור חתמה מארסיי המאכזבת עם 0:0 מול גנגאן.

מארסיי - גנגאן 0:0

גם שנת 2016 לא מבשרת על שינוי במאזן הבית העגום של מארסיי, שלא ניצחה בסטאד ולודרום במסגרת הליגה מאז 13 בספטמבר - כבר שמונה משחקים. התיקו השישי מבין השמונה נרשם מול גנגאן, אותה מאמן כוכב העבר של מארסיי, ז'וסלן גורבנק. שני איומים בלבד על המסגרת היו למארחים, שלא ניצלו את יתרונם במגרש. הרגע המעניין הגיע בדקה ה-72, אז אנטואן רביאר בן ה-20 נכנס להופעת בכורה עם החולצה מספר 28 - אותה חולצה ש"הופרשה" על ידי המועדון עם עזיבתו של מתיו ולבואנה באוגוסט 2014. מארסיי רק במקום ה-11.

נאנט - סנט אטיין 1:2

אחרי חמש תוצאות תיקו רצופות וסך הכול שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, נאנט התרחקה מהתחתית בזכות שלוש נקודות ביתיות על חשבון סנט אטיין. הירוקים הציגו את החלוץ הנורבגי החדש אלכסנדר סודרלונד והוליכו מפנדל של נולן רו בדקה ה-14, אבל ז'והאן אודל איזן בדקה ה-29 וקולביין סיגתורסון המחליף השלים את המהפך בדקה ה-77 אחרי טעות קשה בהגנה של פלורנטין פוגבה.

ליל - ניס 1:1

למרות הרכב חסר, הקבוצה מהריביירה סחטה נקודה והתקדמה למקום הרביעי. יאסין בנזיה העלה את ליל ליתרון מוקדם כשבעיטה חופשית שלו עברה את כולם ונעצרה רק ברשת בדקה ה-10, אבל ניס חזרה בדקה ה-45 עם ניקלאס הולט, שקיבל כדור אחרי עבודה נהדרת של ואלר ז'רמן ובעזרת הסטה מרגל של מגן מקומי הכניע את וינסנט אניימה. ליל עם חמישה משחקי ליגה ללא הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully