וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: צ'לסי בסיבוב הרביעי, 2:2 בין לסטר וטוטנהאם

דייגו קוסטה הלוהט שוב כבש (13), לופטוס צ'יק חגג שער בכורה בבוגרים (68), והבלוז ניצחו את סקאנת'ורפ מהליגה השלישית 0:2. אוקספורד מהליגה הרביעית הדיחה את הוולשים עם 2:3 ענק

קמאר רוף שחקן אוקספורד יונייטד (משמאל) עם ליאם סרקומב. GettyImages
גיבורי ההפתעה. ליאם סרקומב, מימין, עם קמאר רוף/GettyImages

אחרי שבת נטולת הפתעות בגביע האנגלי, הפכה היום (ראשון) אוקספורד יונייטד הצנועה מהליגה הרביעית לסינדרלה האמיתית של הסיבוב השלישי, כשהדיחה את סוונסי עם ניצחון 2:3. צ'לסי דווקא הסתדרה עם סקאנת'ורפ מהליגה השלישית, וניצחה 0:2 בסטמפורד ברידג'. טוטנהאם ולסטר נפרדו ב-2:2, והקרב המסקרן הזה יוכרע במפגש חוזר.

צ'לסי - סקאנת'ורפ 0:2

חוס הידינק לא זלזל ובחר לעלות בהרכב חזק מול המדורגת 15 בליגה השלישית, וזה השתלם לו. בדקה ה-13 הגיע דייגו קוסטה ראשון להגבהה של ברינסלב איבנוביץ', ליטף את הכדור וקבע 0:1. היה זה שערו הרביעי של החלוץ הספרדי תחת חוס הידינק (בשלושה משחקים), ולשם השוואה, ארבעה שערים היו לו גם תחת ז'וזה מוריניו העונה (ב-20 משחקים). האורחת לא ויתרה והגיעה למספר הזדמנויות לא רעות, אולם מספר החמצות אפשרו לרובן לופטוס צ'יק הצעיר לסגור עניין בדקה ה-68. כדור רוחב של סזאר אספיליקווטה מאגף שמאל הגיע לקשר בן ה-19, שבנגיעה אחת בעט פנימה וחגג את שערו הראשון במדי הבלוז.

טוטנהאם - לסטר 2:2

השועלים מתאוששים מהתקופה הלא טובה שעברה עליהם בליגה, שם צברו שתי נקודות בלבד בשלושת משחקיהם האחרונים, ולא הבקיעו ולו שער זכות אחד, אך הקרב הזה יוכרע במפגש חוזר. דווקא המארחת עלתה ליתרון ראשונה, כשכריסטיאן אריקסן כבש כבר בדקה השמינית. 11 דקות חלפו, והחבורה של קלאודיו ראניירי חזרה לעניינים כשריסארד ואסילבסקי נגח פנימה כדור קרן של דמראי גריי והשווה ל-1:1. בדקה ה-48 הושלם המהפך, כששינג'י אוקזקי שנכנס כמחליף בהפסקה סיפק מבצע אישי יפה, ובעוד נעצר בפעם הראשונה על ידי מישל וורם, דאג להגיע ראשון לריבאונד ולבעוט מקרוב פנימה. אלא שבדקה ה-89 נגע -- ביד ברחבה, והארי קיין הפציץ לרשת העליונה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

אוקספורד יונייטד - סוונסי 2:3

איזו הפתעה בקסאם סטאדיום. הוולשים, שחווים עונה מאכזבת מאוד ונמצאים בתחתית הפרמיירליג, ביצעו 10 שינויים בהרכב והוליכו משער של ג'פרסון מונטרו בדקה ה-23, אבל התקשו להגיב למהפך הגדול של המארחים. אוקספורד, השלישית בליג 2, השוותה בדקה קריטית, עם פנדל מוצלח של ליאם סרקומב בדקה ה-45, ולאחר ההפסקה הפך קמאר רוף לכוכב המשחק עם צמד נהדר (49 ו-59). בפטימבי גומיס רק צימק בדקה ה-66, אך לא מנע מסוונסי הדחה בידי קבוצה שמדורגת 54 מקומות מתחתיה.

קרדיף סיטי - שרוסברי טאון 1:0

קרלייל - יאוביל 2:2

שחקני צ'לסי דייגו קוסטה, וויליאן. GettyImages
לוהט. דייגו קוסטה חוגג עם וויליאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully