וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההעדפה במכבי נתניה: בני לם וגיא צרפתי כצוות מאמנים

10.1.2016 / 16:07

היו"ר דורון אוסידון פגש את המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, שעשוי לאמן בצוותא עם צרפתי. גם המועמדות של קורצקי ונעים עדיין קיימת אבל נראה כי ההחלטה תיפול בין לם וצרפתי יחד או צרפתי לבד. אוסידון לשחקנים: "מצפה מכל אחד להתעשת ולזכור באיזה מועדון הוא משחק"

one

דירקטוריון מכבי נתניה יתכנס מחר (שני) כדי לאשר את המינוי של בני לם וגיא צרפתי כצמד מאמני הקבוצה עד לסיום העונה במקומו של ראובן עטר שפוטר. ההערכה היא שהרעיון התקבל ברוב קולות, והשניים יעמדו יחד על הקווים. במשחק הגביע בשלישי מול נס ציונה, אמור צרפתי להיות המאמן היחידי על הקווים. האחרון עקב אחר הקבוצה מליגה א', צפה במשחקה בשישי והוא זה שידריך את השחקנים. לאחר אותו מפגש, אמור לם לחבור אליו ולהרכיב את צוות האימון החדש של מכבי נתניה.

בתוך כך שוחחו אוסידון וצרפתי עם השחקנים אחרי פיטוריו של עטר. אוסידון: "שני מאמנים כבר הולכים הביתה אבל שלא תחשבו לרגע שהם היו הבעיה היחידה של מכבי נתניה. אני מצפה מכל אחד להתעשת ולזכור באיזה מועדון הוא משחק". צרפתי הוסיף: "שכל שחקן כאן יעשה חשבון נפש היכן הוא נמצא בקריירה שלו ולאן הוא יכול להגיע אם המועדון הזה לא ישרוד בליגה".

מאמן הפועל פתח תקוה, מנחם קורצקי. מגד גוזני
עדיין מועמד. קורצקי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully