וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר שוחרר ממכבי תל אביב: "הבנתי שעדיף שניפרד"

10.1.2016 / 15:55

הגארד פנה להנהלת הקבוצה וביקש להשתחרר: "רוצה להודות לראשי המועדון שכיבדו את בקשתי לעזוב. רציתי לחזור, אבל הדברים הסתדרו בצורה שונה. מתנצל בפני האוהדים שלא עמדנו בציפיות ביורוליג"

one

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) על שחרורו של הגארד המאכזב, ג'ורדן פארמר, שהסכים לוותר על כרבע מיליון דולר. פארמר, שעל כוונת הקבוצה לשחררו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מאוכזב מאוד מההתנהלות של מכבי תל אביב, ומעדיף לא לנסוע עם הקבוצה למשחק היורוקאפ ברוסיה מול ניז'ני נובגורוד. הצהובים ישלמו לפארמר כחצי מיליון דולר פיצוי.

פארמר מסר: "רוצה להודות למכבי תל אביב שכיבדה את בקשתי לעזוב. מאוד רציתי לחזור, ואני יודע ששני הצדדים קיוו והאמינו שהדברים יסתדרו בצורה שונה ממה שקרה במציאות. הבנתי שבסיטואציה שנוצרה, יהיה לטובתי וגם לטובת הקבוצה שניפרד. איש לא אשם במצב שנוצר, זהו חלק מהחיים ובוודאי חלק מהכדורסל. אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה שלהם ולהתנצל בפניהם שלא עמדנו בציפיות ביורוליג. אוהדי מכבי תל אביב ידועים בתמיכה הנפלאה שלהם בקבוצתם ואין לי ספק שהם ימשיכו בכך".

הגארד הוסיף: "יש לי אמון שלם בצוות האימון ובחבריי השחקנים, שיש להם את כל מה שנדרש כדי להחזיר את מכבי למקום שהיא שייכת אליו, וביכולתם לזכות בכל התארים שהם נלחמים עליהם. אני רוחש כבוד רב לבעלים ולהנהלת הקבוצה, ואין לי ספק שהם יעשו כל מה שצריך כדי להחזיר את מכבי להיות כוח מוביל ביורוליג כבר בעונה הבאה. תמיד אשאר תומך נלהב של ישראל ואוהד של מכבי תל אביב".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "פארמר פנה להנהלת הקבוצה וביקש להשתחרר. הוא מעוניין לשוב לארצות הברית ולחפש קבוצה ב-NBA. ההנהלה נענתה לבקשה והסכימה לשחררו. לצערנו, הדברים לא הסתדרו עם ג'ורדן כפי שכולנו רצינו, אבל זה חלק מהספורט. ג'ורדן היה ונשאר חלק ממשפחת מכבי".

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאוכזב. פארמר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully