וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוש ראוניץ' גבר 4:6, 4:6 על רוג'ר פדרר וזכה בטורניר בריסביין

המדורג 14 בעולם, שהפסיד לשוויצרי באותו מעמד בשנה שעברה והחזיק מולו במאזן חלש של 9:1, השלים את הנקמה וניצח תוך פחות משעה וחצי. ואוורינקה זכה בפעם השלישית ברציפות בטורניר צ'נאי

רוג'ר פדרר טניסאי. GettyImages
הפסד מאכזב בגמר. פדרר/GettyImages

שמונה ימים לפני שנפתחת אליפות אוסטרליה, רוג'ר פדרר ספג היום (ראשון) הפסד מאכזב בגמר טורניר בריסביין שבאוסטרליה. השוויצרי, שזכה בתואר בשנה שעברה במה שהיה הניצחון ה-1,000 בקריירה שלו אחרי שגבר על מילוש ראוניץ' הקנדי (14 בעולם) הפסיד לו הפעם 6:4, 6:4 ופספס הזדמנות להתחיל את שנת 2016 עם תואר. ראוניץ' מצדו פתח את השנה עם תואר, אחרי שהפסיד לרפאל נדאל בטורניר מובאדלה בשבוע שעבר. הקנדי בן ה-25 ניצח תוך שעה ו-27 דקות, כשלפדרר היתה אפשרות שבירה אחת בלבד במהלך המשחק, אותה הוא לא ניצל.

פדרר, שהביס בקלילות בחצי הגמר את דומיניק תים, לא הצליח הפעם להיכנס למשחק מההתחלה, ועשה יותר מדי טעויות שהשפיעו לו על המשחק. ראוניץ' שבר פעמיים במהלך ההתמודדות שהיו קריטיות להמשך. פעם אחת במשחקון התשיעי במערכה הראשונה, ופעם נוספת בשנייה. פדרר, לעומתו, נראה חסר אונים מול ההגשה של יריבו, ואחרי טעות לא מחויבת השליך את המחבט לרצפה.

מבחינת ראוניץ', זו נקמה מתוקה, אחרי שבאותו מעמד בדיוק בשנה שעברה הפסיד לפדרר. הוא אמנם ניצח את פדרר רק פעמיים בלבד מתוך 11 מפגשים, אך הפעם הזאת הייתה בהחלט חשובה והוא השלים זכייה בתואר שמיני בקריירה.

פדרר אמר אחרי המשחק: "אני מרוצה בסך הכל מהשבוע שהיה לי. היום פשוט הייתי צעד אחד יותר איטי. מילוש היה מרוכז והרשים אותי בכוח שלו. אשמח לחזור לכאן גם בשנה הבאה".

מילוש ראוניץ' ורוג'ר פדרר מציגים את הגביעים בגמר טורניר בריסביין. GettyImages
הנקמה הושגה. ראוניץ' ופדרר עם הגביעים/GettyImages

סטן ואוורינקה השלים יום מוצלח לשוויצרים כשהוכתר כאלוף טורניר צ'נאי. המדורג רביעי בעולם קטף בפעם השלישית את התואר בטורניר שנערך בהודו עם ניצחון בגמר 3:6, 5:7 על בורנה קוריץ', והאריך את רצף הניצחונות שלו בטורניר ל-12 - כולם בשתי מערכות בלבד. הקרואטי בן ה-19 נתן פייט, אבל השוויצרי סגר עניין אחרי שעה ו-27 דקות, במהלכן ירה 15 אייסים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי אחרי שזכה בטורניר צ'נאי. AP
שולט בהודו. ואוורינקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully