וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעת גולדן סטייט מתרחבת: "האוהדים שלנו נמצאים בכל מקום"

אחרי עוד משחק חוץ שהרגיש כמו משחק בית, גם הווריירס מופתעים: "זה ככה בכל משחק, גם באולמות עוינים". קרי וקאזינס זעמו על השופטים: "לא מגיע לנו יחס כזה". וגם: ההופעה המשונה של כספי

מספרי הלילה

* הווריירס עלו למאזן 2:35. זה המאזן הטוב בהיסטוריה לקבוצת NBA אחרי 37 משחקים.

* הווריירס בדקות בהן דריימונד גרין תופקד הלילה כסנטר: 22+, 12 מ-18 מהשדה, יחס אסיסטים 3:11.

* סטף קרי האריך את רצף המשחקים בהם קלע לפחות שלשה אחת ל-108. הוא רחוק 19 משחקים מהשיא בו מחזיק קייל קורבר.

* קווינסי אייסי, שמחליף את עומרי כספי בחמישייה של סקרמנטו, קלע 13 מ-14 מהשדה בחמשת המשחקים האחרונים.

* הקליפרס עומדים על רצף של 8 ניצחונות, הרצף הארוך ביותר מבין קבוצות הליגה נכון לעכשיו.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
מרגיש בבית. קרי/AP

זה כבר הפך להרגל: גולדן סטייט מגיעה למשחק חוץ באולם עוין ככל שיהיה, ומרגישה בבית. ככל שהזמן חולף הווריירס מקבלים יותר ויותר אהדה ברחבי ארצות הברית, והדבר מורגש היטב ביציעים. הלילה (בין שבת לראשון) זה קרה שוב, הפעם בסקרמנטו, והדחיפה עזרה לאלופה לגרד ניצחון 116:128 על הקינגס בזכות מפגן שלשות מרשים. סטף קרי דייק 8 פעמים מחוץ לקשת, יתר חבריו הוסיפו 11 שלשות, והווריירס קלעו הכי הרבה שלשות מאז הלייקרס בפברואר 2014. בכך גולדן סטייט סיימה את מסע של שלושה משחקי חוץ שבכולם התקבל רושם זהה: האוהדים של גולדן סטייט נמצאים בכל מקום, והם קולניים במיוחד.

לסטף קרי יש כמובן חלק גדול בזה. הלילה, בכל פעם שקלע או עמד על הקו, זכה לקריאות MVP מהיציעים. "היו הרבה אוהדים של הווריירס כאן, אבל זה לא מפתיע. אנחנו מרגישים ככה בכל משחקי החוץ שלנו לאחרונה. האוהדים שלנו נמצאים בכל מקום", אמר ברנדון ראש אחרי המשחק. את שחקני הקינגס, שנתקלו בסיטואציה דומה במשחק מול הלייקרס בשבוע שעבר, בו קיבל קובי בריאנט יחס אוהד, זה כבר מתחיל לעצבן. "כל אוהדי הווריירס שמתגוררים בסקרמנטו רוכבים על הגל שיש עכשיו, לכולם נוח לאהוד אותם", אמר רודי גיי, שבלט עם 23 נקודות. "לפני עשר שנים, כשסקרמנטו הייתה קבוצה טובה, היו לה אוהדים בגולדן סטייט. עכשיו זה הפוך כי גולדן סטייט קבוצה טובה".

רייג'ון רונדו, ג'ורג' קארל, סקרמנטו קינגס. AP
שתי הקבוצות זעמו. רונדו וקארל מתלוננים על השיפוט/AP

לשתי הקבוצות היו טענות קשות כלפי צוות השופטים, ודמרכוס קאזינס, שספג עבירה טכנית 40 שניות לסיום אחרי שהתלונן על אי שריקה לזכותו, דאג להגיד בסיום מה חשב עליהם. "לא אכפת להם מכלום. זה גדול מאיתנו וכולם יודעים את זה. אנחנו השחקנים חייבים למחות נגד זה. עבדנו קשה מדי כדי לקבל יחס כזה. למה איבדנו את המשחק? ברור למה איבדנו את המשחק. לא רוצה להגיד עוד שום דבר בנושא".

בשלב מסוים סטף קרי השליך בהפגנתיות את מגן השיניים כאות מחאה על שריקה שלא ניתנה לו. "הייתי מאוכזב. עשו עליי עבירה בזריקה, אחד השופטים ראה את זה בבירור והתעלם", אמר.

מי שנעדר משורות סקרמנטו פעם נוספת הוא עומרי כספי, שעדיין סובל מכאבי גב. כספי פספס הזדמנות לשחק שוב מול הקבוצה נגדה קלע שיא קריירה לפני שבועיים. העיתונאי ג'יימס האם, שמכסה את הקינגס עבור רשת CSN, סיפר הלילה כי "דיברתי עם עומרי כספי. הכאבים מקשים עליו להזיז את הראש, וכאבי הגב והכתפיים נמשכים. למרות זאת, הוא חושב שיחזור לשחק בקרוב". כספי הופיע למשחק חנוט בחליפה בצבעים בוהקים וחמוש בנעלי מוקסין שזכו לתגובות מיוחדות ברשת. את ההופעה של כספי תיעדה גם ארוסתו שני רודרמן, שהעלתה לטוויטר תמונה משותפת של שניהם עם נעליים כמעט זהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully