וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.1: החלה "המכירה הפומבית" על לבנדובסקי

החלוץ של באיירן מטריף את הגדולות באנגליה, דיווחים סותרים על עתידו של גארת' בייל, פאטו שולח עוד רמז, ברצלונה חומדת בראמזי. וגם: המגן שהיה מבוקש בקבוצות בישראל מצא יעד חדש

one

העברות

* החלוץ הברזילאי ואגנר לאב עזב את קורינתיאנס, חזר לאירופה וחתם במדי מונאקו.

* מגנה של בשיקטאש, ראמון מוטה, שהיה בעבר על הכוונת של מכבי חיפה ומכבי תל אביב, הצטרף לאנטליהספור.

* באיירן מינכן השאילה לסנט. גאלן את המגן האיטלקי הצעיר, ג'אנלוקה גאודינו.

* לואיס אדבינקולה, שעבר בקיץ להופנהיים, לא הסתדר בגרמניה והושאל לנוול'ס אולד בויס הארגנטינאית.

* בניק אפובה, שנמכר בינואר שעבר מארסנל לוולבס ב-1.8 מיליון ליש"ט, השלים את מעברו לבורנמות' תמורת 10 מיליון ליש"ט.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
אני שומע 70 מיליון? לבנדובסקי/רויטרס

שמועות

* "סאנדיי אקספרס" האנגלי טוען: ברצלונה מתכננת בקיץ לרכוש שחקן נוסף של ארסנל, ומוכנה להשקיע 50 מיליון ליש"ט בארון ראמזי הקשר הוולשי של התותחנים. על פי הדיווח, לואיס אנריקה הוא "מעריץ גדול" של ראמזי, כשהקבוצה מתכננת להוציא לא מעט על רכש אחרי שתמה תקופת הסנקציות נגדה.

* "דיילי סטאר" טוען כי ארסנל מתכננת להביא תחליף ותשקיע 52 מיליון ליש"ט בשני קשרים צעירים: גרניט ג'אקה (גלדבאך) ואדריאן רביו (פ.ס.ז').

* "מירור" מדווח כי התקווה הגדולה של מנצ'סטר יונייטד לרכוש בקיץ את גארת' בייל ספגה מכה עם מינויו של זינדין זידאן למאמן ריאל מדריד, וסוכנו של בייל "ידחה" את ההצעה מיונייטד. "דיילי מייל" טוען ההפך, מאחר שבייל הביע תמיכה בבניטס ופיטוריו מגבירים את התקווה באולד טראפורד לצרפו. גם "טיימס" טוען כי יונייטד תגביר את מאמציה לצרף את בייל ותשלם עליו 90 מיליון ליש"ט.

* מנגד, נטען ב"מירור" כי מי שכן עשוי להגיע ליונייטד הוא יושינורו מוטו, 23, מי שמכונה "מסי היפני", שכבש העונה שבעה שערים ב-18 משחקים במדי מיינץ.

* "סאן" מדווח כי רומלו לוקאקו, חלוצה הבלגי של אברטון, עשוי לעבור לפריס סן ז'רמן או ריאל מדריד, שמוכנות לשלם עבורו 50 מיליון ליש"ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. Clive Rose, GettyImages
מבוקש כמאמן בצ'לסי. סימאונה/GettyImages, Clive Rose

* השמועות מכיוונו של רוברט לבנדובסקי משגעות את אנגליה. מקורבי השחקן טוענים שהוא "חסר מנוחה" ו"מחפש אתגר חדש", ובזמן שמאמנו הנוכחי בבאיירן מינכן טרם החליט על עתידו, לבנדובסקי מוזכר ב"אינדפנדנט" כמועמד לצ'לסי, סיטי ויונייטד תמורת 70 מיליון ליש"ט, בתהליך שמוגדר על ידי העיתון כ"מכירה פומבית".

* בזמן שבאנגליה נמשכות השמועות על מעבר אפשרי של אלשנדרה פאטו לליברפול (אחרי שדחה הצעת ענק מסין שיכלה להפוך אותו לשחקן עם המשכורת הרביעית בגודלה בעולם הכדורגל), החלוץ הברזילאי כתב באינסטגרם "תאמין בחלומות שלך", והצית עוד יותר את השמועות והתקוות באנפילד.

* בספרד טוענים: צ'לסי מעוניינת בדייגו סימאונה כמאמנה הבא לעונה הבאה, אברמוביץ' מוכן להציע לו 10 מיליון ליש"ט לשנה.

* מונאקו אישרה שסטפן אל שעראווי יעזוב בהשאלה. רומא מובילה במירוץ אחריו, גנואה ולאציו מעוניינות גם הן.

* מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי טוען שקבוצתו רוצה לבצע החתמה גדולה בינואר: "דיברנו עם ההנהלה. אנחנו מתואמים. רוצים להחתים שחקן גדול, אבל רק אחד שיחזק את הקבוצה". שמות שהוזכרו ב"טוטוספוטרט": איסקו, אוסקר, דומיניקו בראדי (ססואלו), פדריקו ברנרדסקי (פיורנטינה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully