וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול במכבי חיפה: "זה כואב מאוד, כנראה שיש נגדנו קללה בגביע"

10.1.2016 / 9:19

הירוקים נזכרו בשלשה של בריאן טולברט בגמר 2008 אחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב. רנה רוז'ו: "אנחנו צריכים להאשים רק את עצמנו, לא עשינו סל". בקבוצה חוששים מאפקט דומינו לאחר ההפסד

שבע דקות לסיום משחק רבע גמר הגביע אמש (שבת) העלה וויל גרייבס בשלשה גדולה את מכבי חיפה ליתרון 54:68 על מכבי תל אביב ונתן הרגשה ל-5,000 הצופים שמילאו את היכל רוממה, כי הירוקים בדרך לחצי גמר על חשבון מחזיקת הגביע בשש השנים האחרונות. אלא שדווקא בשלב הקריטי הזה קרסו השחקנים של רמי הדר וראו את הצהובים יוצאים לריצת 2:19, כשטיילור רוצ'סטי קובר שלשת ניצחון גדולה.

לחיפה היה זה הפסד דרמטי שני לצהובים בשנתיים בגביע, לאחר שבשנה שעברה שמטו יתרון חמש נקודות בדקה האחרונה והפסידו בהארכה 87:90. אם נוסיף לזה את ההפסד הדרמטי בגמר הגביע בעונת 2008/9, כשהקבוצה של ג'ף רוזן ראתה את בריאן טולברט מהפועל חולון לוקח לה את הגביע על הבאזר, ניתן להבין את האמרה של אנשי חיפה אמש "כנראה שיש נגדנו קללה בגביע".

בריאן טולברט שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
זכרונות מ-2008. טולברט אחרי סל הניצחון ההוא/ברני ארדוב

"זה די פשוט, הובלנו ב-14 הפרש, ואז במשך כמה דקות פשוט לא הצלחנו לעשות סל", הסביר רנה רוז'ו שרשם משחק טוב מאוד עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, אך את רוב הדקות האחרונות ראה מהספסל, "כאב לי מאוד שלא יכולתי לעזור לחברים שלי בדקות האחרונות. רצנו לאורך הפרקט בלי לעשות סל. במגרש הביתי שלנו צריך להיות לנו את היכולת לסיים משחק. זה כואב לנו מאוד, כי זה קרה לנו גם בשנה שעברה, שאיבדנו יתרון גדול בדקה האחרונה ואז הפסדנו בהארכה. הוכחנו שאנחנו מסוגלים לשחק מולם, אז זה כואב שאנחנו הסתפקנו ביותר מדי זריקות מבחוץ במקום לקחת כדורים לסל".

בחיפה יודעים שניצחון אמש היה נותן להם מקפצה וכיוון לקראת המשך העונה, וכעת יצטרכו למנוע מפולת, "אנחנו נצטרך להשתמש בזה כמוטיבציה להמשך, להתקדם קדימה בהמשך הדרך", הסביר רוז'ו על מה עושים מהנקודה הזאת, "כולם מתוסכלים אבל בסוף היום אנחנו צריכים להאשים רק את עצמנו. נצטרך להוציא את זה על קרית גת. אסור שיקרה מה שקרה לנו בשנה שעברה, שההפסד בגביע גרר רצף של הפסדים. אני אצטרך להנהיג את הקבוצה. כבר ניצחנו את ירושלים העונה, זה יהיה לקח חשוב עבורנו לקראת המשך הדרך".

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אכזבה עצומה. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully