וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון מפרגנים: "ליונס ווינר גדול, דרוקר הוא הנכס שלנו"

10.1.2016 / 9:01

חגיגות בעין היין עם העלייה לחצי הגמר אחרי סל הניצחון של מארק ליונס על בני הרצליה. קווין פאלמר: "ידענו שלא יהיה פה קל". אכזבה גדולה בהרצליה, זליקוביץ': "היה חסר לנו את הגרוש ללירה, אפשר לדבר חזק בצמרת"

מארק ליונס מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
מקבל מחמאות. ליונס/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון העפילה אמש (שבת) לחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון דרמטי 77:78 על בני הרצליה. הקבוצה של שרון דרוקר הוליכה 33:48 בתום המחצית הראשונה, למרות חסרונו של אבי בן שימול שייעדר בשבועיים הקרובים ודריל מונרו ששיחק עם פציעה בירך, אלא שרבע שלישי רע, בו ניצחו המארחים 6:23 הפך את התוצאה. הרבע האחרון היה צמוד ומלא מהפכים, כשבהתקפה האחרונה הצליח מארק ליונס, שעד אז רשם ערב די בינוני, לקלוע סל ניצחון ענק מעל אמאדי אנג'איי ולתת לקבוצתו חצי גמר שלישי בחמש העונות האחרונות. הרצף המטורף של המשחקים של הכתומים ימשיך כבר מחר, כשיפגשו את הפועל חולון במשחק השלמה מהמחזור השישי.

"זה היה משחק נהדר ותחרותי", סיפר קווין פאלמר, שחקנה החדש של ראשון לציון, שקלע שבע נקודות כולל שלשה חשובה במאני טיים. "ידענו שלא יהיה פה קל, בתחילת המשחק ביצענו את תוכנית המשחק, אבל הם עשו קאמבק גדול. בסופו של דבר ידענו לסיים את, אז זה הלך לכיוון שלנו". בסביבת הקבוצה פרגנו לליונס ולמאמן שרון דרוקר: "לליונס אין בעיה לקחת זריקות כאלה כל הזמן, הוא ווינר גדול. הנכס הגדול שלנו זה דרוקר, הוא מוביל את המועדון הזה בכיוון הנכון".

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
בראשון לציון בטוחים שהוא מוביל אותם לכיוון הנכון. דרוקר/מגד גוזני

בצד המפסיד הפנים סיפרו את הסיפור. חלק משחקני הרצליה קיבלו את ההפסד בצורה קשה מאוד, במיוחד לאחר שמהלך גדול של ג'יימס סינגלטון נתן להם את היתרון, 4.5 שניות לסיום. "היה חסר לנו את הגרוש ללירה, התקפה לפה והתקפה לשם", אמר בסיום אבירם זליקוביץ', "שבוע שעבר אנחנו היינו עם היד על העליונה, היום ראשון היו. חייבים לתת להם קרדיט גדול, קבוצה מצוינת, ושיהיה להם הצלחה בחצי גמר. אנחנו קבוצה עם אופי והוכחנו את זה לא פעם אחת העונה, בסופו של דבר את הכסף סופרים במדרגות, הם ניצחו בדברים הקטנים, בהתקפה האחרונה עם סל גדול של ליונס, זה הכדורסל לטוב ולרע".

בקבוצה מהשרון מאמינים כי למרות ההפסד הם עדיין יכולים להשיג דברים גדולים בהמשך העונה: "צריך לקחת יומיים שלושה מנוחה אחרי כל השבועות האחרונים. להתרכז בליגה, לבוא צנועים כמו שהיינו עד עכשיו עם רגליים על הקרקע, אם נמשיך לעבוד כמו שאנחנו עובדים עד עכשיו נדבר חזק בצמרת. כואב לי על הגביע אבל ממשיכים קדימה", אמר קפטן הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אבירם זליקוביץ' שחקן בני הרצליה. מגד גוזני
מאמין שבני הרצליה עוד תדבר חזק העונה. זליקוביץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully