וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "שכטר עבר תקופה קשה. זאת ההזדמנות". בנש מועמד

10.1.2016 / 8:45

חלוץ מכבי חיפה עשוי לחזור להרכב אחרי חודש וחצי, בקבוצה מבינים: יהיה קשה ללא דגני ופלט. לוי מתלבט האם לצרף מגן. מגן כפר סבא, שהתעניינה במשומר, הוזכר כמועמד

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

במכבי חיפה יודעים שללא מגן ימני בסגל וגליינור פלט המשימה הערב (ראשון, 20:55, ערוץ 1) בבלומפילד תהיה קשה בהרבה. במועדון דאגו לדרבן במהלך השבוע את עאיד חבשי שיפתח לראשונה כמגן ימני במקום אוראל דגני המוצהב. מי שמשך את רוב תשומת הלב באימון היה איתי שכטר, שתורגל בהתקפה לצד אלירן עטר. שכטר לא פתח בהרכב מאז סוף נובמבר, מול מכבי נתניה (במהלך התקופה גם הורחק לתקופה של ארבעה משחקים) ובשני המשחקים האחרונים שיחק שתי דקות בלבד.

"דווקא במשחק כזה, זאת הזדמנות טובה לאיתי להוכיח שהוא מסוגל להתעלות על עצמו. הוא עבר תקופה קשה עם ההרחקה והעובדה שכמעט לא שיחק. אולי הערב הוא ייצא מהמשבר", אמרו בקבוצה. שכטר תורגל בהרכב ונראה שיפתח, אולם ההחלטה הסופית תתקבל סמוך לפתיחת המשחק. אחת האפשרויות האחרות הייתה שלוי יפתח עם אלירן עטר כחלוץ.

רוני לוי הדגיש באסיפות השבוע את העובדה שהקבוצה מתקשה לשמור על יתרון. במועדון ביקשו מוולדימיר סטויקוביץ' לנסות ולהימנע מספיגת צהוב חמישי, שיגרום לו להיעדרות מהמשחק מול הפועל רעננה. גם לעטר ארבעה צהובים. ביום רביעי תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים, ללא לודוביק אוברניאק שיפתח בהרכב הערב ופלט, שמורחק לשני משחקים.

איתי שכטר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אולי הערב הוא ייצא מהמשבר". איתי שכטר/אדריאן הרבשטיין

המאמן מתלבט אם להחתים מגן ימני, אבל אם זה יקרה הוא יביא מגן ישראלי כיוון שאת משבצת הקשר האחורי הוא מייעד כמובן לזר. אחד השמות שעלה במהלך השבוע הוא טל בנש, המגן הימני של הפועל כפר סבא, שמסיים חוזה בתום העונה. המטרה היא לחפש מגן ימני נוסף במקום אייל משומר שעזב, זאת מתוך חשש שהיעדרות של דגני בהמשך הליגה תוביל לבעיה קשה. "במשחק חשוב באמת, רוני סומך על חבשי ויוסיפוביץ' עדיין לא בשל. זה לא אומר שהוא לא שחקן טוב. אבל תמיד כדאי להתחזק ולא לקחת סיכונים". למרות העונה הלא טובה של קבוצתו, המגן הימני של כפר סבא (26) הוא אחת מנקודות האור בקבוצה ונחשב לשחקן הרכב קבוע. אחת האפשרויות שעלתה היא להעביר את בנש למכבי חיפה, כשחיפה תשתתף בחלק מעלות שכרו של אייל משומר ותעבירו לכפר סבא. "קודם רוני צריך להחליט מה עושים, ואז נתקדם", אמרו במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבי הקבוצות

שופט: אלון יפת
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 13202
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully