וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה לרעננה: מסכמים עם יובל שבתאי לעונה הבאה

10.1.2016 / 18:37

לוואלה! ספורט נודע: המועדון שלח מכתב לקבוצה מהשרון והודיע כי הציע חוזה לשנתיים, החל מהקיץ ולא מהעונה הנוכחית. נמשך המו"מ עם אניסה. אסף נמני מונה לעוזר המאמן של ברק בכר

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל באר שבע

הפועל באר שבע שלחה מכתב להפועל רעננה בו הודיעה כי היא מנהלת עם הקשר יובל שבתאי מגעים על החתמתו לעונה הבאה, כך נודע לוואלה! ספורט. גורמים במועדון אישרו כי הודיעו בכתב על כוונת המועדון להחתים את השחקן על חוזה לעונה הבאה ולא לעונה הנוכחית. במועדון מהשרון קיבלו מידע נוסף לפיו שבתאי קיבל הצעה לשנתיים, בסכום של כ-85 אלף דולר לעונה, סכום גבוה יותר מאשר מציעים לו ברעננה.

הדבר נעשה ככל הנראה על רקע כוונתו של בכר להחתים קשר זר העונה. כפי שכבר פרסמנו, המועמד המוביל של באר שבע לתפקיד הקשר האחורי הוא עדיין קשר לודוגורץ הבולגרית, אניסה. בבאר שבע אמרו בסוף השבוע כי "מדובר בשחקן גדול, הכל עניין של כסף. זה יקום וייפול על המשא ומתן בין המועדונים". מהדברים הללו אפשר להבין שבאר שבע כבר הגבירה הילוך במאמציה לצרף את הקשר ממדגסקר בן ה-25, שהספיק לשחק באוקזר והופיע גם בליגת האלופות העונה. לשחקן יש חוזה לעונה הבאה ונראה כי עיקר המחלוקת כעת היא סכום הקניה.

הקבוצה הודיעה היום על מינויו של אסף נמני לעוזר המאמן במקום שרון מימר. "אסף בחור מוכשר ואני מאמין ביכולת שלו להתחבר למועדון הן מבחינת האופי והן מבחינת היכולות המקצועיות שלו", אמר ברק בכר. "אני מאמין באסף ובטוח שנצליח ביחד". נמני עצמו אמר: "אני מתרגש מאוד להצטרף לקבוצה. אני רוצה להגיד תודה לברק שבחר בי. אני מודה לאלונה ברקת ולאסי רחמים על האמון ומחכה כבר לאימון הראשון שלי בהפועל באר שבע".

ממשיכים לדרוס, בורחים ממכבי: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל עכו 0:3

ברק בכר מודה: "כל מאמן חולם ורוצה סגל כזה"

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
"אנחנו לא מסכמים שום דבר". ברק בכר/קובי אליהו

הקבוצה עצמה ממשיכה לדהור לאליפות. עד אתמול היו במועדון חששות מהמשחק מול הפועל עכו בעיקר בגלל הסיבוב הקודם, אבל מעבר לניצחון (0:3), בצוות המקצועי מרוצים בעיקר מהיכולת. למרות שלא היה מרוצה מהמחצית הראשונה בשני המשחקים האחרונים, במחצית המשחק נכנס ברק בכר לחדר ההלבשה ודווקא עודד את השחקנים שלו. "הוא ידע שאנחנו משחקים טוב. זה היה משחק חד צדדי, אז ממה יש לו לא להיות מרוצה?", אמר אחד מהם.

ההרכב איתו עלה בכר היה ידוע למספר מצומצם של שחקנים. כך למשל, המאמן שוחח לפני המשחק עם בן תורג'מן ומהראן ראדי והודיע להם כי הם לא יעלו בהרכב. תורג'מן שגילה יכולת טובה במשחקים האחרונים פינה את מקומו לאופיר דוידזאדה שחזר אחרי חודשיים בדיוק. לראדי אמר המאמן כי הוא מעדיף להוריד ממנו מעט מהעומס. "עם איך שמאור שיחק ושחקני הקו תפקדו, יהיה לברק כאב ראש עוד יותר גדול בפתח תקוה, אבל זאת המטרה", אמר אחד השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יובל שבתאי שחקן הפועל רעננה נגד בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בשנה הבאה בליגת האלופות? שבתאי/יוסי ציפקיס

עוד לפני המשחק במושבה, בכר יחל כבר מחר בהכנות לקראת המשחק ביום שלישי מול קרית גת בגביע. הקבוצה תצא לכיוון המרכז ותערוך את ההכנות במלון סיטי טאוור ברמת גן, שם תערוך גם אסיפה. המאמן מתכוון לערוך רוטציה מסוימת ונראה כי מספר שחקנים, בעיקר בחלק הקדמי, ישחקו. מהראן ראדי, בן תורג'מן, מתן אוחיון, רועי גורדנה, בן שהר ושלומי ארבייטמן בתמונת ההרכב מאחר ובכר תכנן מראש לתת הזדמנות לשחקני הספסל במשחק הקרוב.

המאמן נשאל בסיום על העובדה שמחצית ממשחקי הליגה חלפו. "אנחנו לא מסכמים שום דבר, כי אנחנו בסך הכל במחצית הליגה. והחלק הקשה עוד לפנינו, אבל נקווה להמשיך בדרך הזאת", אמר והתייחס גם ליכולת של מליקסון במרכז השדה, מה שיצר מערך התקפי יותר: "מאור לא צריך להוכיח שום דבר, הוא נותן עונה גדולה. זאת לא פעם ראשונה שהוא משחק באמצע, הוא משחק בכל תפקיד בהתקפה ועושה את זה טוב. יש לי ביטחון לתת להם לשחק בצורה כזאת התקפית כי כולם עובדים ויודעים מה אני רוצה גם מבחינה הגנתית. לפעמים יש שחקנים שצריך לתת להם לנוח. מהראן כל משחק נותן מאה אחוז. נוצרים עומסים על שחקנים, אנחנו חושבים על זה, בשביל זה יש סגל גדול".

שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
אווירה מיוחדת. באר שבע/קובי אליהו

שחקני הקבוצה חגגו בסיום את יום ההולדת של בן תורג'מן (27). את השער של ברדה הקדישו לבן שהר, לו נולדה בת השבוע. בכר נשאל על ספסולו של תורג'מן וענה: "הוא קיבל מתנה ליום ההולדת - שלוש נקודות. דיברנו והוא גבר אמיתי ועשה קפיצת מדרגה גדולה העונה. אופיר רשם משחק מצוין היום. חשוב שיהיו שני מגנים ברמה גבוהה ושאתה יכול לסמוך עליהם".

בניגוד לשניים האלה, מי שמועמד לעזוב הוא שלומי ארבייטמן. הפועל תל אביב וגם קרית שמונה עשויות לקלוט אותו. רועי גורדנה מתעקש שלא יעזוב, אך אתמול לא שותף כלל ולאחר הגעת זר ספק אם יוכל להתשתלב ברוטציה. בשלב זה, בבאר שבע לא מתכוונים לשחרר אותו מיוזמתם אלא אם תגיע פניה של השחקן עצמו שיזכה לדקות בגביע.

"אנחנו לא מתעסקים בנקמות", סיכם שיר צדק את המשחק מול הקבוצה שניצחה אותו בפעם האחרונה. "כל מערכי הקבוצה נתנו משחק מעולה, המון הקרבה ומחויבות. שיחקנו כדורגל ברמה מאוד גבוהה. אני מצטרף להתקפה? אנחנו דוגלים בלחץ גבוה, נצמדים לשחקני מטרה. בכדורגל המודרני צריכים לדעת לעשות את זה. בעונה שעברה קרית שמונה לא הפסידה עד המחזור ה-17, ראינו איפה סיימנו בסוף. אראה את המשחק בבלומפילד היום, אני רואה את כל הכדורגל הישראלי. שחקנים כמו לואי מוכיחים שאפשר לסמוך עליהם".

עדכון ראשון: 7:32

כך אלונה ברקת חגגה את הניצחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully