וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "בכל מקום יש אגו. כל מאמן חולם ורוצה סגל כזה"

9.1.2016 / 21:35

מאמן הפועל באר שבע לאחר הניצחון על הפועל עכו: "הייתי רגוע גם ב-0:0. החלק הקשה עוד לפנינו". ברדה: "הסגל מגובש ומצוין. יש עוד דרך ארוכה לעבור". הוכנבוים הודה: "לא היה כוחות"

קובי אליהו
מאור מליקסון, בן ביטון וג'ון אוגו שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא עוצרים. שחקני הפועל באר שבע חוגגים/קובי אליהו

הפועל באר שבע מיהרה להתאושש מהתיקו מול מכבי חיפה במחזור הקודם עם ניצחון קליל, 0:3 על הפועל עכו - ניצחונה השביעי ברציפות של הקבוצה בבית. בכך, הגדילו האדומים את הפער ממכבי תל אביב בפסגה לארבע נקודות באופן זמני.

"נפרדנו השבוע משרון מימר שהיה מאוד חשוב לצוות", ציין ברק בכר. "לגבי המשחק, התחלנו אותו טוב וגם כשלא כבשנו היינו סבלניים והגענו למצבים. הייתי רגוע גם ב-0:0 כי ראיתי באיזו גישה השחקנים באים ואני שמח שזה נגמר ככה". על חיזוק אפשרי: "אנחנו מחפשים שחקנים, לא אפרט בדיוק מה אבל אנחנו יושבים הרבה שעות ומחפשים שחקנים שיתאימו לנו. יש לנו בסיס מצוין ובגלל זה יש לנו את הזמן והסבלנות להביא שחקן שישדרגו אותנו. רוטציה? בכל מקום יש אגו, והתפקיד שלנו להבהיר לשחקנים שהכול מקצועי ומי שטוב ישחק. כמובן שצריך לתת לכולם לשחקו וכולם באמת עובדים קשה. כל מאמן חולם ורוצה סגל כזה. החלק הקשה יותר עוד לפנינו".

אליניב ברדה הוסיף: "גם ב-0:0 שיחקנו טוב ויצרנו המון הזדמנויות. כדורים פגעו במשקוף ובקורה אבל אמרנו שאם נמשיך כמו בחצי הראשון נצליח להבקיע. יש לנו סגל גדול ורחב וכל מי שנכנס עושה שינוי. אנחנו קבוצה ויש לנו דרך ארוכה לעבור. הסגל שלנו מגובש ומצוין. בכל משחק אנחנו מתקנים את מה שצריך ומקווה שנמשיך בדרך הזו".

ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. ניב אהרונסון
מאוכזב. הוכנבוים/ניב אהרונסון

"לא היה כוחות, במיוחד גם לאור העובדה שהיינו חסרים כמה שחקנים אבל אנחנו עם הפנים קדימה", אמר ירון הוכנבוים. "הפועל באר שבע קבוצה הרבה יותר איכותית וכל קבוצה בליגה הייתה חותמת על ניצחון אחד מולה במהלך העונה. חוץ ממכבי חיפה אף קבוצה לא לקחה כאן נקודות". על חיזוק בינואר: "אנחנו מחפשים חלוץ ואני מאמין גם שנביא חלוץ. החלק האחורי והשוער עושים עבודה טובה, אבל לא צריך לשפוט את החבר'ה מול קבוצה כמו באר שבע שלא נמצאת בליגה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully