וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "קשה לשחק נגד קבוצות כאלה, לא צריכים רכש בינואר"

למרות 0:1 קשה ומביך נגד שפילד יונייטד, המאמן ההולנדי בשלו: "לא חושב שנחלצנו, הם שיחקו עם 10 שחקנים מאחורי הכדור". סקולס תקף: "הוא לא רוצה שהקבוצות שלו ישחקו כדורגל"

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הציל את ואן חאל. רוני/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד העפילה אמש (שבת) לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי אחרי שערורייה גדולה. השדים האדומים התקשו מאוד וסיפקו משחק נוראי מול שפילד וונסדיי מהליגה השלישית באנגליה (ליג 1), והצליחו להבקיע פנדל בדקה ה-93 אחרי התחזות נוראית של ממפיס דפאיי ברחבה.

המאמן לואי ואן חאל שוב ספג קריאות בוז וביקורות רבות בתקשורת כשראשון המבקרים היה שחקן העבר של השדים האדומים, פול סקולס. סקולס תקף את סגנון המשחק ואמר: "השחקנים משועממים, האוהדים משועממים, כולם משועממים. אפילו ואן חאל נראה משועמם. אני לא חושב שהוא רוצה שהקבוצות שלו ישחקו כדורגל. לא ראינו ממנו משהו שונה בחצי שנה האחרונה".

"ניסיתי להגן על הקבוצה בשבועות האחרונים, אך זה נעשה יותר ויותר קשה. אנחנו רואים כדורגל שלילי. לעולם לא אקרא לפיטורי מנג'ר, אבל סגנון המשחק שלו לא מתאים למנצ'סטר יונייטד.

ואן חאל התראיין אחרי המשחק ואמר: "נחלצנו? אני לא חושב. קשה מאוד לשחק נגד הקבוצות האלה. הם מגינים עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור. אף אחד לא מדבר על כמות המצבים שלהם, רק על ההגנה שלהם. רכש בינואר? אני לא חושב שאנחנו צריכים לקנות שחקנים. אם נביא שחקנים, הם יהיו שחקנים שיתרמו בצורה מיידית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully