וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ליונס: "דרוקר האמין בי, זה מה שמאמנים גדולים עושים"

9.1.2016 / 23:35

גיבור הניצחון של מכבי ראשון לציון על בני הרצליה בגביע נתן קרדיט למאמנו והוסיף: "מתרגש, זה חצי גמר ראשון שלי בישראל". דרוקר: "בטחתי בו, הוא גבר". גורקה: "מאכזב וכואב"

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון (ימין). מגד גוזני
"ידענו לקחת את המשחק". דרוקר/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון גברה הערב (שבת) 77:78 על בני הרצליה בזכות סל דרמטי של מארק ליונס והעפילה לחצי גמר גביע המדינה.

ליונס אמר בסיום: "במהלך האחרון אמרתי למאמן שאני רוצה את הכדור אצלי, חלק מהתפקיד של מאמן זה להאמין בשחקנים שלו, המאמן האמין בי וזה מה שמאמנים גדולים עושים"

על הרבע השלישי החלש הוסיף ליונס: "כדורסל זה משחק של ריצות, הם קלעו כמה זריקות מאוד גדולות ואנחנו לא הצלחנו לקלוע, כל המשחק התהפך. אני שמח שבסוף הצלחנו לצאת עם הניצחון". על העלייה לחצי הגמר: "אני נרגש מאוד זה חצי גמר ראשון שלי בישראל"

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה. מגד גוזני
משחק כמו רכבת הרים. גורקה/מגד גוזני

המאמן שרון דרוקר אמר: "בטחתי בו, שרטטתי תרגיל אחר, אבל ליונס ביקש את הכדור, אז שיניתי את התרגיל, והוא לא אכזב, הוא גבר. המשחק התהפך, אבל ידענו לקחת אותו בחזרה, עשינו שינויים במאצ' אפים ובהגנות ובסוף אנחנו בחצי גמר, זה אחלה מעמד. טוב לי עם הקבוצה שלי, אני אוהב אותה, היום סבלנו שאבי לא היה, אבל מי שנכנס נתן מה שהוא יכול, זה עניין של הגרלות וזמן"

מאמן המפסידה מיקי גורקה אמר בסיום: "זה מאכזב וכואב, בתקופה האחרונה היינו בצד השני, אני יודע איך זה מרגיש. מצד אחד אני מאוכזב, אבל מצד שני מאוד גאה בשחקנים שלי, היה פה משחק כדורסל עם מהפכים ומלחמה, אנשים נתנו את כל הלב, אבל בסוף הם קלעו את הסל הגדול ולא אנחנו. כל המשחק היה רכבת הרים, לצערי ברבע השני לא הופענו, אבל בחדר הלבשה דיברנו על זה וחזרנו למשחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully