וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לאור מצבנו בטבלה, הדרך לא חשובה", בן שמעון: "מתסכל מאוד"

מאמן בני סכנין נשם לרווחה אחרי ה-0:1 על מכבי פתח תקוה: "רוצה לראות את הקבוצה יוצאת מהאזור המסוכן". מאמן המפסידה: "הייתה חסרה לנו איכות בחלק הקדמי. לא כועס על אף שחקן שלי"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של סכנין

בני סכנין השיגה היום (שבת) את הניצחון הראשון שלה בעידן יוסי אבוקסיס עם 0:1 מפתיע על מכבי פתח תקוה משער חשוב של עלי עוסמאן.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
מתוסכל. בן שמעון/ניב אהרונסון

יוסי אבוקסיס, מאמן בני סכנין אמר לאחר המשחק: "זה ניצחון מאוד חשוב אחרי תקופה ארוכה שהקבוצה לא ניצחה עוד לפני שהגעתי. יש הרבה לחץ במצב כזה כשאתה רואה את הקו האדום. אתה מגיע למקום חדש וזה לא פשוט כשעל שרשרת הפסדים אתה לא מנצח. ניצחנו קבוצה מצוינת, אחת הטובות בליגה. לא שיחקנו כדורגל גדול אבל במצבנו בטבלה לא חשובה הדרך, העיקר הנקודות. אנחנו רוצים להישאר בליגה ולהיחלץ מהמקום הזה".

אבוקסיס המשיך: "מה שהיה לפני שהגעתי שייך לעבר. כרגע עשינו ניצחון חשוב מאוד. המשחק הזה ישב לי בראש כל השבוע כי ידעתי שהולך להיות קשה מאוד. היה חוסר ביטחון אחרי חילופי המאמנים וההפסדים וכל התקופה האחרונה. ידעתי שיהיה קשה, אבל עם כל מה שעברנו היה שווה לחכות כדי לראות את השער של עלי".

על המשחק נגד בית"ר ירושלים בשבוע הבא: "כל משחק מבחינתנו חשוב, ואנחנו לא מערבים כל מיני דברים. אני רוצה לראות את הקבוצה יוצאת מהאזור המסוכן. כמובן שמול בית"ר יש הרבה מסביב, אבל מבחינתנו זה משחק חשוב מאוד כדי לצאת מהמקום הזה".

על ההחלטה לא לכלול בסגל את דייגו קאצ'ובה אמר אבוקסיס: "כל החלטה שמתקבלת היא החלטה מקצועית". על החיזוק הצפוי: "יהיה חיזוק, אבל אנחנו לא צריכים להתחזק יותר מדי. רק באזורים מסוימים נתחזק ובשקט, ונקווה שנצליח".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
עלי עוסמאן בני סכנין. קובי אליהו
ניצחון ראשון לאבוקסיס. עוסמאן חוגג/קובי אליהו

רן בן שמעון, מאמן מכבי פתח תקוה, סיכם גם הוא את המשחק: "שיחקנו 90 דקות והיינו במשחק, היינו טובים. פשוט הייתה חסרה לנו איכות בחלק הקדמי בצורה קיצונית. אני לא זוכר מתי באנו כל כך הרבה פעמים מול השער והפס האחרון היה כל כך קטסטרופלי. ניצחו אותנו היום בלי שבעטו לנו לשער. זה מתסכל מאוד. היו הרבה דברים מדהימים היום. אני יודע שכשמאמנים מפסידים הם אומרים שיחקנו טוב, אבל הפעם אני מתכוון מהלב שהיו דברים טובים מאוד. הדגש היה לא לצאת מפה עם מחמאות אלא נקודות. לא הצליח לנו השבוע, נמשיך להילחם".

על החלק הקדמי שלא הצליח לייצר שער אמר בן שמעון: "אין בעיה בחלק הקדמי. אני לא חושב שיש בעיה של חלוצים, אלא הפס האחרון שלוקה באיכות שלו. אנחנו לא מקבלים החלטות טובות בחלק הקדמי, אבל זה לא רק חלוצים אלא גם מגנים שעולים כי זה עושה את כל ההבדל בין ניצחון להפסד. היינו שקטים ורגועים ודווקא בדקות הטובות קיבלנו את השער. אני לא כועס על אף שחקן שלי".

על החיזוק בחלון ההעברות אמר המאמן בהומור: "אני אדאג לחזק את השחקנים יום יום". על המגעים עם ראדה פריצה הוסיף: "אני עוד לא יודע לגביו. בשבוע שעבר אמרתי שזה עוד רחוק, וגם עכשיו עוד לא נסגר. צריך לחכות כמה ימים. יש הרבה דברים בדרך שצריכים לקרות. נחכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully