וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון חנכה את האצטדיון החדש עם ניצחון 1:4 על טרואה

ז'אן מישל אולאס הנרגש גזר את הסרט בסטאד דה לומייר ושחקניו קרעו את הרשתות עם שערים נפלאים. לקאזט, גזל, פרי ובובו הבקיעו, קאמו צימק עם שער יפה. מונאקו מעדה, אנז'ה שנייה

האצטדיון החדש של ליון. רויטרס
ערב חגיגי בליון/רויטרס

אירוע היסטורי היה הערב (שבת) בליגה הצרפתית, כשליון שיחקה לראשונה בביתה החדש אחרי המעבר מסטאד דה ז'רלאן וניצחה 1:4 את טרואה. אנז'ה עלתה למקום השני כשניצחה את קון 0:2 ונעזרה ב-2:2 של מונאקו מול גאלזק אז'קסיו, יוהאן גורקוף חזר לשחק אחרי 294 ימים בתיקו של ראן.

נשיא ליון ז'אן מישל אולאס (מימין) עם ראש העיר ז'ראר קולומב בטקס פתיחת האצטדיון החדש. רויטרס
שמר על החיוך. ז'אן מישל אולאס לצד ראש העיר ז'ראר קולומב/רויטרס

ליון - טרואה 1:4

הטקס החגיגי לחניכת האצטדיון החדש סטאד דה לומייר (או גראן סטאד) סיפק ארבעה שערים נפלאים, ולשמחתו של המאמן החדש ברונו ז'נסיו שלושה היו בצד הנכון. אלכסנדר לקאזט התכבד בשער הראשון אי פעם בבית החדש, כשבעט בסיבוב פנימה בדקה ה-18, אך טרואה לא ויתרה והשיגה את השוויון עם בעיטה אדירה של פביאן קאמו פנימה בדקה ה-67. למרות זאת, השוויון החזיק בקושי חמש דקות, עד שראשיד גזל, שהבקיע צמד במשחק הגביע בשבוע שעבר, מצא את הרשת סובב באומנותברגל שמאל ודאג להחזיר את החיוך לפניו של הבעלים הגאה ז'אן מישל אולאס. המחליף ז'ורדן פרי ירה טיל בימין לחיבורים בדקה ה-81, וקלודיו בובו שעלה גם הוא מהספסל חתם בתוספת הזמן ו"קלקל" את רצף השערים של שחקני הבית.

אנז'ה - קון 0:2

אחרי שני משחקי ליגה ללא ניצחון, הפתעת העונה חזרה לעצמה כשניצחה בקרב צמרת את קון המידרדרת (משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון) ועלתה למקום השני. פייריק קאפל כבש את שערו הראשון העונה בדקה ה-41, וילאיפון קטקאופומפון, הצרפתי-לאוסי, הוסיף את השני בדקה ה-74.

מונאקו - גאלז' אז'קסיו 2:2

המארחת כבר הייתה בדרך להפסד אחרי שלא הפסידה בששת משחקיה האחרונים, אך חזרה במחצית השנייה לאחר שפיגרה 2:0 כבר לאחר 31 דקות, רשמה תיקו שני ברציפות ואיבדה את המקום השני לאנז'ה. חאליד בוטאיב כבש ראשון בדקה התשיעית, ג'ון טשיבומבו הכפיל בדקה ה-39, אך פאביניו בפנדל (51) וריקרדו קרבאליו (73) קבעו שוויון.

ראן - לוריין 2:2

הקשר יוהאן גורקוף בן ה-29, שב-2009 הוביל את בורדו לאליפות נפלאה והיה שחקן העונה, חזר למגרשים אחרי היעדרות של 294 ימים ועשה זאת בקבוצת נעוריו ראן, כשעלה כמחליף בדרבי מול לוריין. פאלו דיאגנה כבש שער עצמי בדקה הרביעית ומאג'יד וואריס העניק לאורחת 0:2 מהיר בדקה ה-22, אך עוסמן דמבלה בן ה-18 וז'רמי בוגה בן ה-19 כבשו בדקות ה-35 ו-41 וקבעו את תוצאת המשחק.

תוצאות נוספות:

מונפלייה - בורדו 1:0
לבורדו: שייק דיאבטה (16)

ריימס - טולוז 3:1
לריימס: אנטואן דבו (12), לטולוז: וויסאם בין ידר (51, 66 ו-90)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully