וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' דרס את רפאל נדאל וזכה בטורניר דוחא

המדורג מספר אחת בעולם נראה נהדר ונזקק לשעה ו-13 דקות בלבד על מנת לנצח 1:6, 2:6 את הספרדי (5) ולראשונה בקריירה עלה מולו למאזן חיובי במפגשים (23:24). תואר 60 בקריירה של הסרבי

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
תואר ראשון וכנראה שלא האחרון לשנת 2016. דג'וקוביץ'/רויטרס

ממשיך מאיפה שהפסיק: נובאק דג'וקוביץ' השלים הערב (שבת) זכייה בטורניר ראשון לשנת 2016. הסרבי, המדורג ראשון בעולם, הביס ללא תנאי 1:6, 2:6 את רפאל נדאל (5 בעולם) ושיפר את מאזן הראש בראש מולו ל-23:24. זו הפעם הראשונה שבה הוא מוביל במאזן הראש בראש בין השניים, ביריבות שהיא בעלת כמות המשחקים הגדולה בהיסטוריה של הטניס. לנולה זהו התואר ה-60 בקריירה, בעוד נדאל רשם הפסד כואב במיוחד בגמר ה-99 שלו בסבב. בנוסף, דג'וקוביץ' שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול נדאל ל-1:9 מאז אליפות ארצות הברית 2013. זה היה הגמר ה-16 ברציפות של דג'וקוביץ' - רחוק שניים בלבד מהשיא של איוון לנדל.

נדאל דווקא לא היה רע במיוחד, ואפילו הציג כמה נקודות של טניס נהדר, אבל מול דג'וקוביץ' זה פשוט לא מספיק. הסרבי פתח את המשחק עם שבירה מוקדמת ועלה ל-0:3 דווקא אחרי משחקון ארוך מאוד, בו התקשה לשמור על ההגשות שלו. דג'וקוביץ' עלה כבר ל-1:4 ואז השיג שבירה נוספת וסגר את המערכה ב-1:6 נינוח.

במערכה השנייה נדאל כבר נראה די אבוד, התקשה לעמוד בקצב האדיר של הטניס הטוב בעולם, ששבר פעמיים כדי לסגור עניין עם 2:6 ולזכות בתואר הראשון, וניתן להניח שלא האחרון, שלו ל-2016. גם שחקני באיירן מינכן ופפ גווארדיולה, שנמצאים בדוחא במחנה אימונים וישבו ביציע, נראו מרוצים מההצגה בה סיים דג'וקוביץ' עם 30 ווינרים לעומת 9 בלבד של נדאל.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
תואר 60 בקריירה. דג'וקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully